Gravatar

#111 filmz-goines 21 år siden

Modtog '2001: A Space Odyssey'! Sidder stadig, og prøver at rede trådene ud i den slutning :)
Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets - Taxi Driver
Gravatar

#112 Yoda 21 år siden

Modtog i går følgende fra Ebay:

"Walt Disney Treasures: The Complete Goofy" (tin-edition - selvfølgelig) :-) til 475,-

Nu mangler jeg "kun" 6 Treasures i serien, så er den komplet - foreløbigt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#113 JannikAnd 21 år siden

Tillykke... Kan godt huske, at du har ytret forhåbninger om at vinde den auktion. :)
Gravatar

#114 Yoda 21 år siden

Ja, jeg er lykkelig som en lille dreng, og jeg mener endda, at jeg har fået den ganske billigt taget det faktum i betragtning, at Axelmusic i sin tid solgte den for 350,-

Så snart der byder sig en stille stund, så vil jeg placere mig i sofaen med tæppe, slik og cola og afholde en hyggelig "Goofy marathon" :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#115 Captain Vallo 21 år siden

Købte Don Juan De Marco til min kvinde,
og Dark Crystal 2-disc til mig selv...
Sidst nævnte var et godt nostalgisk tilbageblik.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#116 elwood 21 år siden

er det ikke noget med at man ikke kan sige afspil alle afsnit,, altså at man er nødt til hvergang at vælge den næste i rækken manuelt, synes jeg at have hørt noget om.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#117 Yoda 21 år siden

Nu har jeg som sagt ikke fået set "The Complete Goofy" endnu, men jeg ved, at både min "The Complete Pluto Vol. 1" og "Mickey in Living Color Vol. 1" har en "play all" funktion.

Gravatar

#118 filt 21 år siden

...men Goofy og Mickey B&W har IKKE en Play All-fuktion! :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#119 Yoda 21 år siden

Er det "Mickey in B&W vol. 1", du mener? For vol. 2 har en "play-all" fuktion!

Gravatar

#120 Yoda 21 år siden

Har også lige tjekket min "goofy" og Filt, du har ret! Ingen "Play-All" funktion!

Skriv ny kommentar: