Ja, jeg er lykkelig som en lille dreng, og jeg mener endda, at jeg har fået den ganske billigt taget det faktum i betragtning, at Axelmusic i sin tid solgte den for 350,-
Så snart der byder sig en stille stund, så vil jeg placere mig i sofaen med tæppe, slik og cola og afholde en hyggelig "Goofy marathon" :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
er det ikke noget med at man ikke kan sige afspil alle afsnit,, altså at man er nødt til hvergang at vælge den næste i rækken manuelt, synes jeg at have hørt noget om.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu har jeg som sagt ikke fået set "The Complete Goofy" endnu, men jeg ved, at både min "The Complete Pluto Vol. 1" og "Mickey in Living Color Vol. 1" har en "play all" funktion.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#111 filmz-goines 21 år siden
#112 Yoda 21 år siden
"Walt Disney Treasures: The Complete Goofy" (tin-edition - selvfølgelig) :-) til 475,-
Nu mangler jeg "kun" 6 Treasures i serien, så er den komplet - foreløbigt.
#113 JannikAnd 21 år siden
Tillykke... Kan godt huske, at du har ytret forhåbninger om at vinde den auktion. :)
#114 Yoda 21 år siden
Ja, jeg er lykkelig som en lille dreng, og jeg mener endda, at jeg har fået den ganske billigt taget det faktum i betragtning, at Axelmusic i sin tid solgte den for 350,-
Så snart der byder sig en stille stund, så vil jeg placere mig i sofaen med tæppe, slik og cola og afholde en hyggelig "Goofy marathon" :-)
#115 Captain Vallo 21 år siden
og Dark Crystal 2-disc til mig selv...
Sidst nævnte var et godt nostalgisk tilbageblik.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#116 elwood 21 år siden
er det ikke noget med at man ikke kan sige afspil alle afsnit,, altså at man er nødt til hvergang at vælge den næste i rækken manuelt, synes jeg at have hørt noget om.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 Yoda 21 år siden
Nu har jeg som sagt ikke fået set "The Complete Goofy" endnu, men jeg ved, at både min "The Complete Pluto Vol. 1" og "Mickey in Living Color Vol. 1" har en "play all" funktion.
#118 filt 21 år siden
#119 Yoda 21 år siden
Er det "Mickey in B&W vol. 1", du mener? For vol. 2 har en "play-all" fuktion!
#120 Yoda 21 år siden
Har også lige tjekket min "goofy" og Filt, du har ret! Ingen "Play-All" funktion!