Omkring 27K. Jeg valgte at smide alt det i den, som den kunne have plads til. Jeg var klar over at skærmen ville være stor... men jeg er alligevel overrasket over at den er SÅ stor. 20" er stor nok til de fleste, så hvis du bare skal bruge den til skolebrug, behøver du ikke en 24".
Det eneste der ærgrer mig er at jeg tilsyneladende ikke kan få sat et 256/512 Nvidia kort i istedet for et 128/256 Radion. Det er nok den største forskel der kunne få mig til at vælge 24" (ja ok, skærmstørrelsen lyder da også tiltalende) :-)
He he he... jeg kan sagtens følge dig. Det 256 Mb GeForce 7600 GT man kan smide i 24"eren skulle dog være temmelig godt. Jeg har ikke fået testet det så meget endnu, men jeg regner da med at smide BF2 på maskinen efter jeg har fået installeret WinXP.
Edit: 20" udgaven skulle dog nok kunne afvikle spil som BF2. Du kan finde videoer med dette på Youtube.
#156 - har altid kørt Nvidia med stor nydelse og vil derfor nødigt skifte til Radion. Har lige sendt en mail til apple om de vil være så venlige at smide et Nvidia i en 20"?
Har i den sidste tid modtaget et par dvd film. Rushmore Fargo Underworld Underworld Evolution The Pianist 2 Disc The Shawshank Redemption Charlie And The Choclate Factory 2 Disc Rome Season 1 Prison Break Season 1 Cursed The Muppet Show Season 1 Munich Colectors 2 Disc Walk The Line 3 Disc Box O.C Season 1 O.C Season 2
#151 McPeter 19 år siden
#152 Notional 19 år siden
Battle Royale: 2 disc collectors edition tin case med filmframe - ~380 kr. (Den første jeg bød på røg for ~800kr.)
#153 Corgan 19 år siden
#151:
Omkring 27K. Jeg valgte at smide alt det i den, som den kunne have plads til.
Jeg var klar over at skærmen ville være stor... men jeg er alligevel overrasket over at den er SÅ stor. 20" er stor nok til de fleste, så hvis du bare skal bruge den til skolebrug, behøver du ikke en 24".
#154 pulse83 19 år siden
Das Boot (Series 1-6, R2DK) til 60 kr.
Og fra DVD Pacific:
King of Queens (1st Season)
#155 McPeter 19 år siden
Det eneste der ærgrer mig er at jeg tilsyneladende ikke kan få sat et 256/512 Nvidia kort i istedet for et 128/256 Radion. Det er nok den største forskel der kunne få mig til at vælge 24" (ja ok, skærmstørrelsen lyder da også tiltalende) :-)
#156 Corgan 19 år siden
He he he... jeg kan sagtens følge dig. Det 256 Mb GeForce 7600 GT man kan smide i 24"eren skulle dog være temmelig godt.
Jeg har ikke fået testet det så meget endnu, men jeg regner da med at smide BF2 på maskinen efter jeg har fået installeret WinXP.
Edit: 20" udgaven skulle dog nok kunne afvikle spil som BF2. Du kan finde videoer med dette på Youtube.
#157 aknot 19 år siden
Post var med "Carnivále" anden sæson, som cdon var så søde at sende til mig......ja ok de får jo også penge for det.
#158 pulse83 19 år siden
#159 McPeter 19 år siden
#160 kill the bills 19 år siden
Rushmore
Fargo
Underworld
Underworld Evolution
The Pianist 2 Disc
The Shawshank Redemption
Charlie And The Choclate Factory 2 Disc
Rome Season 1
Prison Break Season 1