Star Wars Score (Limited OOP Digipack) The Empire Strikes Back Score (Limited OOP Digipack) Return of the Jedi Score (Limited OOP Digipack)
A Fistful of Dollars (Limited OOP Digipack) For A Few Dollars More (Limited OOP Digipack) The Good, the Bad And the Ugly (Limited OOP Digipack) A Fistful of Dynamite (Limited OOP Digipack)
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#167, hmmmm... nu du siger det. Damn... nå, men fortryder nu ikke købet. Kan altid købe den danske skive også, nu passer de i alt fald sammen ved siden af hinanden. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Med en toldopkrævning ved hæftet, som jeg ikke rigtig forstår, altså på pakken står der "toldberigtiget, forsendelsen kan udleveres mod opkrævning af told, afgifter og gebyr" men jeg har ikke betalt noget, postbudet gav mig bare brevet. og der er ikke nogen faktura med, bare et a4 papir der delt i to dele en toldopkrævning og en toldkvittering.
Har før fået nappet et brev i tolden, men der hentede jeg brevet på posthuset og måtte betale for at få det med hjem.
Er der nogle af jer der kender noget til det.
Undrer mig bare hvis de sender en faktura senere og posten ikke har den med, med det samme. Men posten gør tit nogle underlige ting.
Gider bare ikke rende ind i en rykker om noget tid, men håber selvfølgelig også lidt på at de har glemt det, så jeg slipper for at betale told :), men så heldig er jeg nok ikke.
#161 Yoda 19 år siden
Det var ellers en lækker bunke ;-)
#162 filt 19 år siden
Star Wars Score (Limited OOP Digipack)
The Empire Strikes Back Score (Limited OOP Digipack)
Return of the Jedi Score (Limited OOP Digipack)
A Fistful of Dollars (Limited OOP Digipack)
For A Few Dollars More (Limited OOP Digipack)
The Good, the Bad And the Ugly (Limited OOP Digipack)
A Fistful of Dynamite (Limited OOP Digipack)
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
#163 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#164 filt 19 år siden
#165 Bates 19 år siden
#166 filt 19 år siden
#167 filmz-Kadann 19 år siden
Ikke for at spolere glæden, men er der ikke klippet i UK-udgaven af "Dynamite.."?
#168 filt 19 år siden
#169 filmz-Le Samouraï 19 år siden
The Life Aquatic (Criterion)
Near Dark 2-disc
Henry: Portrait of a Serial Killer 2-disc
#170 aknot 19 år siden
"Odyssey 5 the complete series"
Med en toldopkrævning ved hæftet, som jeg ikke rigtig forstår, altså på pakken står der "toldberigtiget, forsendelsen kan udleveres mod opkrævning af told, afgifter og gebyr"
men jeg har ikke betalt noget, postbudet gav mig bare brevet.
og der er ikke nogen faktura med, bare et a4 papir der delt i to dele en toldopkrævning og en toldkvittering.
Har før fået nappet et brev i tolden, men der hentede jeg brevet på posthuset og måtte betale for at få det med hjem.
Er der nogle af jer der kender noget til det.
Undrer mig bare hvis de sender en faktura senere og posten ikke har den med, med det samme. Men posten gør tit nogle underlige ting.
Gider bare ikke rende ind i en rykker om noget tid, men håber selvfølgelig også lidt på at de har glemt det, så jeg slipper for at betale told :), men så heldig er jeg nok ikke.