- An Evening With Edgar Allan Poe / The Tomb of Ligeia - Ed Wood (DC) - Elephant Man - Hamlet (Criterion m. Laurence Olivier) - Hamlet (M. Richard Burton) - Hamlet (M. Mel Gibson) - The Thin Man Collection
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg har netop reddet mig en omgang halsbetændelse, og er alene hjemme resten af ugen, så jeg skal hygge med de gode film og lidt lindrende rom i en toddy ;-)
Jeg glæder mig meget til gensynet med The Thin Man, og Olivier er altid super.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#185 Ved Kama Sutra fordybelse og Congress of the Cow stilling er jeg kommet frem til, at følgende er de to udgivelsers indhold:
R1: Features: Scene Access Audio Commentary Trailers Deleted Scenes Featurettes Gallery Production Notes Closed Captioned Early Draft Screenplay by William Monahan
Jeg modtog fra cd wow til 350 kr: The Da Vinci code - limited giftset edition (nummeret 902/5000) R3 med cryptex, 2-disc extended cut film, robert langdon diary, Le certificate m serial nummer og cryptex guide bog.
Det ser rigtig sweet ud :) eneste minus so far, er at filmen's keep case cover, er i en æske og ikke slipcase eller slipsleeve, så man skal åbne (og dermed bøje) den ene side for at få filmen ud.
#181 Yoda 19 år siden
- An Evening With Edgar Allan Poe / The Tomb of Ligeia
- Ed Wood (DC)
- Elephant Man
- Hamlet (Criterion m. Laurence Olivier)
- Hamlet (M. Richard Burton)
- Hamlet (M. Mel Gibson)
- The Thin Man Collection
#182 filmz-Bruce 19 år siden
#183 filmz-Bruce 19 år siden
#184 Yoda 19 år siden
Jeg har netop reddet mig en omgang halsbetændelse, og er alene hjemme resten af ugen, så jeg skal hygge med de gode film og lidt lindrende rom i en toddy ;-)
Jeg glæder mig meget til gensynet med The Thin Man, og Olivier er altid super.
#185 cyberzed 19 år siden
#186 filmz-Bruce 19 år siden
R1:
Features:
Scene Access
Audio Commentary
Trailers
Deleted Scenes
Featurettes
Gallery
Production Notes
Closed Captioned
Early Draft Screenplay by William Monahan
Subtitles:
English
French
Spanish
Audio:
English: DD 5.1
English: DTS 5.1
Commentary: DD 3
R2:
Features:
Scene Access
Audio Commentary
Trailers
Deleted Scenes
Featurettes
Gallery
Ridley Scott introduction
Subtitles:
?
Audio:
Commentary: DD 2
R2: Svensk 299,-
Features:
Scene Access
Audio Commentary
Trailers
Deleted Scenes
Featurettes
Gallery
Subtitles:
Danish
English
Finnish
German
Norwegian
Swedish
Turkish
Audio:
English: DTS 5.1
#187 thebigzzz 19 år siden
The Da Vinci code - limited giftset edition (nummeret 902/5000) R3 med cryptex, 2-disc extended cut film, robert langdon diary, Le certificate m serial nummer og cryptex guide bog.
Det ser rigtig sweet ud :) eneste minus so far, er at filmen's keep case cover, er i en æske og ikke slipcase eller slipsleeve, så man skal åbne (og dermed bøje) den ene side for at få filmen ud.
#188 cyberzed 19 år siden
#189 filmz-Bruce 19 år siden
#190 lagoni 19 år siden