Fra Pacific: The Abominable Dr. Phibes/ Dr. Phibes Rises Again R1 Invisible Invaders/ Journey to the Seventh Planet (med Ove Sprogøe som astronaut!) R1
Fra Play: Shaun of the Dead UK R2
Fra Wow: Spione (Masters of Cinema) UK R2
Fra DDD.com: The Church R1 Stagefright R1
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
"The Worlds Fastest Indian" - ganske underholdende og uskyldig lille film, der dog har nogle episoder der bliver lidt for lange i spyttet. Og så spiller Hopkins noget ældre end han er, hvilket ikke er helt overbevisende.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Fuck - Lige modtaget en pakke Best Buy med 2 ødelagte Seven Samurai og en Stargate Grrrrrrrrrrr ... Næste gang bliver det svigermor som står for forsendelsen :( ... i sandhed fredag den 13 i dag :(
#191 Captain Vallo 19 år siden
Er næsten sikker på, at det også KK SE, der venter på mig oppe på posthuset ...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#192 filmz-Le Samouraï 19 år siden
The Abominable Dr. Phibes/ Dr. Phibes Rises Again R1
Invisible Invaders/ Journey to the Seventh Planet (med Ove Sprogøe som astronaut!) R1
Fra Play:
Shaun of the Dead UK R2
Fra Wow:
Spione (Masters of Cinema) UK R2
Fra DDD.com:
The Church R1
Stagefright R1
#193 Yoda 19 år siden
#194 filmz-Bruce 19 år siden
Gentlemen Prefer Blondes - Marilyn Monroe 80th anniversary
The Worlds Fastest Indian
What Ever Happened To Baby Jane SE
#195 aknot 19 år siden
Buffalo Soldiers
Running Scared
To Kill A Mockingbird
#196 filmz-Kadann 19 år siden
Million Dollar Baby fra Se & Hør (bladet blev dumpet i skraldespanden udenfor, da det ikke skal ind for mine døre).
#197 elwood 19 år siden
The Worlds Fastest Indian, Athony Hopkins i topform, men ja det jeg sagt før jo, men det tåler en gentagelse 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#198 filmz-Bruce 19 år siden
#199 chandler75 19 år siden
#200 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***