Har lige set "Sideways" i går, og jeg er helt enig. Det er en af de bedste film jeg har set i lang tid. Morsom uden at være plat og med en hel del vigtige pointer om at se på det positive i livet uden, at filmen på den baggrund blir for højtragende.
Og så 2 skuespiller i topklasse. Paul Giamatti er jo genial på sin egen underspillede facon og Thomas Hayden Church som comic relief, sidder lige i skabet.
Scenen hvor Miles skal ha' Jack's pung tilbage efter en af hans scoreturer er humor i verdensklasse. :D
Købte i Kvickly :
"Schreck".
"Hvem Snørede Roger Rabbit" - Special Edition.
"Fantastic Voyage". (gammel sci-fi klassiker)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#211 mini_jette 19 år siden
Som jeg længe har ønske mig..!
og
Alias 1.sæson...
Har ellers hidtid været kæmpe anti-alias, men så så jeg faktisk et HELT afsnit, og nu tror jeg serien skal have chancen hos moi...
#212 aknot 19 år siden
Tal til hende
Robots
Total Recall 3 disk (med HD disk)
Jay and silent bob strikes back
i dag fra Gucca
Kongeriget - ALT
Wild at Heart SE
#213 filmz-Kadann 19 år siden
Pretty Baby
#214 SpielbergFreak 19 år siden
Close Encounters of the third Kind - The Reel Collection, 2-disc DTS, specielt clamshell cover med en tin-filmrullebox indeni
As Good as it Gets
L.A Confidential
#215 filt 19 år siden
#216 aknot 19 år siden
Klovn sæson 1 og 2
Dreamcatcher
HP Centrino Duo bærbar pc - smækker lille sag
#217 NightHawk 19 år siden
Har lige set "Sideways" i går, og jeg er helt enig. Det er en af de bedste film jeg har set i lang tid. Morsom uden at være plat og med en hel del vigtige pointer om at se på det positive i livet uden, at filmen på den baggrund blir for højtragende.
Og så 2 skuespiller i topklasse. Paul Giamatti er jo genial på sin egen underspillede facon og Thomas Hayden Church som comic relief, sidder lige i skabet.
Scenen hvor Miles skal ha' Jack's pung tilbage efter en af hans scoreturer er humor i verdensklasse. :D
Købte i Kvickly :
"Schreck".
"Hvem Snørede Roger Rabbit" - Special Edition.
"Fantastic Voyage". (gammel sci-fi klassiker)
#218 jessup 19 år siden
#219 filmz-yoshimura 19 år siden
Elfen Lied Vector 1 (med "samleboks")
#220 Captain Vallo 19 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?