Den anden dag modtog jeg King Kong Production Diaries til 23kr fra CD-wow.
Mangler dog desværre selve filmen som de ellers skulle have afsendt INDEN dagbogen... Havde bare bestilt 2-disc versionen til 24kr - bare mens jeg venter på at købe EE versionen en dag... :-)
#200 - Argh tis... det er vel ikke tilfældigvis min den ene? Æv hvor går alt skævt for tiden... :-( Ked af mit sorte uheld nu også smitter... :-) Hvad er Best Buy? Er det den butik i US hvor du købte dem? Kan man ikke sende dem tilbage eller noget?
# 202 Har snakket med Post Danmark og de har lovet og kigge på pakken, så da jeg var ude og få taget blodprøver og nede med et par prøver der skulle sendes til Serum Instituttet for lidt siden fik de den i hånden. De har lovet at give mig besked i næste uge.
# 204 Best Buy er en stor elektronik, Hi-Fi, PC, Film mm. kæde med altid gode tilbud. De havde 20 % på alle deres CC titler så derfor bestilte jeg filmene der, da de så kom til at koste ca. 175 - 180 omregnet, hvilket var det billigste jeg kunne finde dem til.
Men næste gang, som sagt får min svigermor eller Carol opgaven at sende mig filmene til mig, så er jeg sikker på at de er pakket godt ind i lækkerier hjemmefra :)
#201 Verbal 19 år siden
Kolya
Se7en (2 disc edition)
Schindlers List (Speciel Edition)
#202 filmz-Bruce 19 år siden
#203 McPeter 19 år siden
Fra Fona Klampenborgvej:
Robotter - 50kr
Tango & Cash - 50kr (yeah, yeah!!!)
Fra Bog & Idé:
Bambi 2-disc SE - 100kr
Den anden dag modtog jeg
King Kong Production Diaries
til 23kr fra CD-wow.
Mangler dog desværre selve filmen som de ellers skulle have afsendt INDEN dagbogen... Havde bare bestilt 2-disc versionen til 24kr - bare mens jeg venter på at købe EE versionen en dag... :-)
#204 McPeter 19 år siden
#205 pulse83 19 år siden
Donnie Brasco til 46 kr.
#206 dyg 19 år siden
#207 filmz-Bruce 19 år siden
Reds - 25th Anniversary Edition
#208 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Macbeth (Orson Welles)
#209 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 204 Best Buy er en stor elektronik, Hi-Fi, PC, Film mm. kæde med altid gode tilbud. De havde 20 % på alle deres CC titler så derfor bestilte jeg filmene der, da de så kom til at koste ca. 175 - 180 omregnet, hvilket var det billigste jeg kunne finde dem til.
Men næste gang, som sagt får min svigermor eller Carol opgaven at sende mig filmene til mig, så er jeg sikker på at de er pakket godt ind i lækkerier hjemmefra :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#210 McPeter 19 år siden