Desværre viste sidstnævnte at være enten en returvare fra en anden kunde eller ødelagt af en idiot på HMV's lager. I stedet for at åbne den lækre, bogformede æske på forsiden, som den er beregnet til, har nogen forsøgt at åbne den i toppen. Det er den til gengæld ikke beregnet til, så toppen af æsken er flået op og halvvejs af. En bytter. :-(
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#218 - Selve indpakningen var ellers okay: Jeg frygtede det værste, men den ankom i en kasse, der var 4 gange så stor som dvd-boksen og fyldt til randen med bobleplast. Dvd'erne lå fuldstændigt urørlige og havde ikke taget den mindste skade, selv om kassen havde fået en del knubs. Den flåede side har helt sikkert set sådan ud allerede ved afsending.
Jeg har hørt fra flere andre med alvorlige problemer med HMV's indpakning. Foreløbig har jeg dog ellers været heldig. Min 18-disk Charlie Chaplin Complete Box Ser var også sendt i en æske. Lidt stødt i hjørnerne på bagsiden, men ikke værre end at det er til at leve med - især til prisen (£36.99 nedsat fra £139.99).
Jeg ville dog være ked af at have en smadret Heimat-boks. Indpakningen er superlækker. Den ligner en stor, tyk, indbundet bog med guldskrift og danner sammen med Heimat 2 og 3 farverne for det tyske flag.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Var lige i Berlin og Købte Rambo Trilogy Tin Box Alien: Century 2 dicc box Aliens: Century 2 dicc box ALien Vs Predator: Century 2 dicc box Phantom Of The Opera: 3 disc box med Phantom maske Hellboy 3 disc box og The Godfather i en Tysk Der Pate Trilogy Box.
#211 filmz-arf 19 år siden
Cars, R1
#212 filmz-michaell 19 år siden
Leon - Deluxe Edition
Napoleon Dynamite
#213 pulse83 19 år siden
King of Queens: 6th Season (Leveringstid: 41 dage)
The Texas Chainsaw Massacre: UE (Leveringstid: 42 dage)
#214 filmz-M-K-E 19 år siden
Total Recall LTE
#215 filmz-jonasgr 19 år siden
The Consequences of Love - som dog desværre var blevet ødelagt i transporten og dermed skal sendes retur.
For et par dage siden modtog jeg også
Powell & Pressburger Collection fra HMV - den skulle også sendes retur.
Og noget ikke så filmrelateret og så alligevel:
Jonathan Safran Foer - Everything is Illuminated (Hardcover) fra Amazon marketplace.
Den er blevet filmatiseret med Elijah Wood i hovedrollen.
'Cause I'm evil"
#216 dolphinfriendly 19 år siden
"The Neo-realist Collection"
Nu har jeg så to "Umberto D." og "Roma, Citta Aperta" - nogen der vil købe dem billigt?
#217 filmz-Le Samouraï 19 år siden
The Complete Jean Vigo 2-Disc
Heimat 6-Disc Set
Desværre viste sidstnævnte at være enten en returvare fra en anden kunde eller ødelagt af en idiot på HMV's lager. I stedet for at åbne den lækre, bogformede æske på forsiden, som den er beregnet til, har nogen forsøgt at åbne den i toppen. Det er den til gengæld ikke beregnet til, så toppen af æsken er flået op og halvvejs af. En bytter. :-(
#218 filmz-Kadann 19 år siden
#219 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Jeg har hørt fra flere andre med alvorlige problemer med HMV's indpakning. Foreløbig har jeg dog ellers været heldig. Min 18-disk Charlie Chaplin Complete Box Ser var også sendt i en æske. Lidt stødt i hjørnerne på bagsiden, men ikke værre end at det er til at leve med - især til prisen (£36.99 nedsat fra £139.99).
Jeg ville dog være ked af at have en smadret Heimat-boks. Indpakningen er superlækker. Den ligner en stor, tyk, indbundet bog med guldskrift og danner sammen med Heimat 2 og 3 farverne for det tyske flag.
#220 kill the bills 19 år siden
Rambo Trilogy Tin Box
Alien: Century 2 dicc box
Aliens: Century 2 dicc box
ALien Vs Predator: Century 2 dicc box
Phantom Of The Opera: 3 disc box med Phantom maske
Hellboy 3 disc box
og The Godfather i en Tysk Der Pate Trilogy Box.