#200 Jeg er ikke bleg for at afvise at folk kan låne noget af mig, jeg har en der må låne nogen få af mine specials, men jeg ved også at han passer på dem ligesom jeg vil have det.
En af mine kammerater vil gerne se nogle af mine serier, så har vi aftalt at han låner dem på DVD-RW i stedet. Han får et par afsnit ad gangen, som jeg har kopieret over fra mine originaler, så hvis der går noget galt, så er det kun DVD-RW'erne det går ud over.
En lidt besværlig måde at gøre det på, men han har betalt RW-skiverne, så det eneste det koster mig, er lidt tid foran computeren og så er det jo ovenikøbet ganske lovligt, da jeg blot låner en sikkerhedskopi ud og han ikke beholder kopien, da skiverne bliver slettet hver gang han skal have nye afsnit.
Jeg er desværre på det sidste begyndt at blive for blødsøden med at låne ud, hvilket jeg nogle gange fortryder. Men noterer heldigvis altid i DVDprofiler hvem der låner hvad og forsøger i så høj grad som mulig kun at låne standard DVDer ud med mindre det er folk jeg ved kan administrere at passe på en SE...
Efter brug af diverse gavekort ser fødselsdags høsten således ud:
Olsen Banden - den komplete samling 14 disk Lars von Triers Europa trilogy 4 disk Stalingrad 2 disc Walk the line 2 disc
og lidt musik blev det også til Johnny Cash american 4 Johnny Cash Gold 3 disc opsamlings ting Gavin Degraw Chariot Stripped 2 disc Bob Dylan - Modern Times
Er der ikke en venlig sjæl, der kan købe mig et eksemplar af den der Europa Trilogi og sende den til Kalundborg?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#201 cyberzed 19 år siden
#202 filmz-Kadann 19 år siden
En af mine kammerater vil gerne se nogle af mine serier, så har vi aftalt at han låner dem på DVD-RW i stedet. Han får et par afsnit ad gangen, som jeg har kopieret over fra mine originaler, så hvis der går noget galt, så er det kun DVD-RW'erne det går ud over.
En lidt besværlig måde at gøre det på, men han har betalt RW-skiverne, så det eneste det koster mig, er lidt tid foran computeren og så er det jo ovenikøbet ganske lovligt, da jeg blot låner en sikkerhedskopi ud og han ikke beholder kopien, da skiverne bliver slettet hver gang han skal have nye afsnit.
#203 McPeter 19 år siden
#204 DarkLight 19 år siden
#205 Vestas 19 år siden
#206 inflector 19 år siden
Olsen Banden - den komplete samling 14 disk
Lars von Triers Europa trilogy 4 disk
Stalingrad 2 disc
Walk the line 2 disc
og lidt musik blev det også til
Johnny Cash american 4
Johnny Cash Gold 3 disc opsamlings ting
Gavin Degraw Chariot Stripped 2 disc
Bob Dylan - Modern Times
#207 evermind 19 år siden
Tillykke med fødselsdagen! :D
Uuuh, Johnny Cash - købte lige en 2cd (The Collection) med ham for 25 kr. i TP.
#208 Bobby Singer 19 år siden
Lars Von Trier's Europe Trilogy - 99kr.
#209 filmz-yoshimura 19 år siden
#210 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 209 Mon ikke den ikke den snart også kommer på tilbud i TP for de plejer, at følges meget godt ad mht. priser ?
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***