#84 Det er den gamle, instrueret af David Lean. Fin billedkvalitet, men med nul og nix extras og så er den jo alt, alt for dyr. Jeg købte den kun, fordi jeg havde en $7 rabatkupon for noget returporto, jeg skulle have fyret af.
Det rygtes forøvrigt at Criterions David Lean-dvd'er er i fare for at udgå. MGM planlægger en David Lean-boks til september med 8 titler, heriblandt Great Expectations, Oliver Twist og Brief Encounter. Som regel så betyder det, at Criterions licens er udløbet, og MGM er normalt ikke dem, der deler.
Men medmindre man meget gerne vil høre kommentarsporet på Criterions Brief Encounter eller ligefrem samler på selskabets udgivelser, så er der vist ingen grund til at gå i panik. Der er en god chance for, at MGM's udgivelser bliver af bedre kvalitet. Brief Encounter har således været turen igennem hos Lowry Digital!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#81 cyberzed 21 år siden
#82 Scherlund 21 år siden
Lost in Translation - R3 DTS ca. 73 kr. med sparlink.
#83 filmz-Le Samouraï 21 år siden
The Last Temptation of Christ (Criterion)
Great Expectations (Criterion)
#84 21 år siden
#83 - Great Expectations - er det den gamle udgave, eller den med Gwyneth Paltrow og Chris Cooper?
#85 Morbid 21 år siden
#86 21 år siden
#87 El vez 21 år siden
#88 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Det rygtes forøvrigt at Criterions David Lean-dvd'er er i fare for at udgå. MGM planlægger en David Lean-boks til september med 8 titler, heriblandt Great Expectations, Oliver Twist og Brief Encounter. Som regel så betyder det, at Criterions licens er udløbet, og MGM er normalt ikke dem, der deler.
Men medmindre man meget gerne vil høre kommentarsporet på Criterions Brief Encounter eller ligefrem samler på selskabets udgivelser, så er der vist ingen grund til at gå i panik. Der er en god chance for, at MGM's udgivelser bliver af bedre kvalitet. Brief Encounter har således været turen igennem hos Lowry Digital!
#89 21 år siden
#90 filmz-Pollux 21 år siden