Gravatar

#81 cyberzed 21 år siden

#80 Bugger, men hva man overlever vel at bevæge sit uduelige korpus engang imellem :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#82 Scherlund 21 år siden

En enkelt fra CD-WOW:
Lost in Translation - R3 DTS ca. 73 kr. med sparlink.
Gravatar

#83 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Fra cd-wow:

The Last Temptation of Christ (Criterion)
Great Expectations (Criterion)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

#84 21 år siden

The Sure Thing SE R1 til 8.49£ med sparelink.

#83 - Great Expectations - er det den gamle udgave, eller den med Gwyneth Paltrow og Chris Cooper?
Gravatar

#85 Morbid 21 år siden

Når det er Criterion er det nok den gamle :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

#86 21 år siden

I see your point ( men nyere film som Chasing Amy, Traffic og Armageddon er jo også udkommet på Criterion - you never know ;)
Gravatar

#87 El vez 21 år siden

# 80 / 81 Vende eller 2-disc, same difference :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#88 filmz-Le Samouraï 21 år siden

#84 Det er den gamle, instrueret af David Lean. Fin billedkvalitet, men med nul og nix extras og så er den jo alt, alt for dyr. Jeg købte den kun, fordi jeg havde en $7 rabatkupon for noget returporto, jeg skulle have fyret af.

Det rygtes forøvrigt at Criterions David Lean-dvd'er er i fare for at udgå. MGM planlægger en David Lean-boks til september med 8 titler, heriblandt Great Expectations, Oliver Twist og Brief Encounter. Som regel så betyder det, at Criterions licens er udløbet, og MGM er normalt ikke dem, der deler.

Men medmindre man meget gerne vil høre kommentarsporet på Criterions Brief Encounter eller ligefrem samler på selskabets udgivelser, så er der vist ingen grund til at gå i panik. Der er en god chance for, at MGM's udgivelser bliver af bedre kvalitet. Brief Encounter har således været turen igennem hos Lowry Digital!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

#89 21 år siden

#88 - tak for infoen. Jeg tror, jeg vil vente med at overveje det, til MGM kommer med et udspil så!
Gravatar

#90 filmz-Pollux 21 år siden

Blinkende Lygter Special Edition hentet til 80 kr i Fona

Skriv ny kommentar: