- The Devil's Backbone - 20 kr - Capturing The Friedmans - 30 kr - Bliktrommen - 50 kr - The New World - 100 kr (havde ellers gerne ville vente på en directors cut, men den ser ikke ud til at være i sigte) - Open Season - 180 kr - Cars - 180 kr (har egentlig ledt efter en 2-disc men da denne åbenbart ikke er til at finde nogen steder, må jeg nøjes med den danske 1-disc)
I fredags: * Lige godt 10K fra skattefar (passer meget godt med, at receiveren og pladespilleren tilsyneladende er stået af - kan sådanne ting virkelig ikke holde mere end 15 år?) * Masser af roser fra min madklub, som mente min middag var lige i øjet (og når man normlat kun mener, at man er god til at koge æg, så er det jo meget rart at høre, at man kan lave en 3-retters menu uden at ødelægge det hele.)
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#111 evermind 18 år siden
Atlantis: The Lost Empire
Vampire Hunter D
X
- i alt 165 kr.
Fra Fona 2K:
Elefantmanden - 30 kr.
Jeg, mig & Irene - 30 kr.
Fra Black No. 1:
En 24" høj, talende Jack Skellington - 550 kr.
#112 Corgan 18 år siden
- The Devil's Backbone - 20 kr
- Capturing The Friedmans - 30 kr
- Bliktrommen - 50 kr
- The New World - 100 kr (havde ellers gerne ville vente på en directors cut, men den ser ikke ud til at være i sigte)
- Open Season - 180 kr
- Cars - 180 kr (har egentlig ledt efter en 2-disc men da denne åbenbart ikke er til at finde nogen steder, må jeg nøjes med den danske 1-disc)
#113 filmz-jackjazz 18 år siden
* Lige godt 10K fra skattefar (passer meget godt med, at receiveren og pladespilleren tilsyneladende er stået af - kan sådanne ting virkelig ikke holde mere end 15 år?)
* Masser af roser fra min madklub, som mente min middag var lige i øjet (og når man normlat kun mener, at man er god til at koge æg, så er det jo meget rart at høre, at man kan lave en 3-retters menu uden at ødelægge det hele.)
//JackJazz
#114 evermind 18 år siden
Fra Play:
Clerks X 3-disc - ca. 70 kr. :D
#115 filmz-Kadann 18 år siden
Watch the movie, you must!
#116 DarkLight 18 år siden
Nu venter jeg bare på Descent :P
#117 Skeloboy 18 år siden
#118 wiseguy 18 år siden
Poltergeist II
Poltergeist III
In Bed With Madonna (€ 4,99 stykket)
#119 Guts 18 år siden
Back to the Future Trilogy
Jurassic Park Trilogy
Delicatessen, The City of Lost Children og La Haine
Til 99,95 kr stk i Stereo Studio
#120 evermind 18 år siden
Nu bliver det jo lidt svært at vælge, hvad der skal ses først, thi jeg var også lige et smut forbi TP og købe:
Hadet - 50 kr.
:)