Du kan selv vælge på deres side, tog lige et screenshot. Jeg har taget "Mark as gift" og "Write US$12.99 on customs slip and invoice", og det har virket to gange i streg nu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fra Dvdfromkorea: The Departed - Tin Case Limited Edition
Desværre skulle jeg betale postbudet 130 kr for at modtage filmen (pga told). Jeg havde bedt Dvdfromkorea om at skrive $12 på invoicen... men det gjorde de desværre ikke. :-(
Life of Brian (Criterion) The Royal Tenembaums (Criterion) Vegabond (Criterion) Playtime (Criterion) Don't be a menance to South Central... The Twilight Zone season 1 Planet of The Vampires Black Sunday Black Sabbath Anatomy of a Psycho/Hatchet for The Honeymoon
#101 dyg 18 år siden
The Host : Gift Set L.E. (3disc + OST CD + Conti / Scenario Book)Etc
Også uden told, selvom den har været åbnet :) Det virker åbenbart godt, når de lægger en falsk faktura i pakken.
#102 evermind 18 år siden
Er det sådan en fast service de har ved "overseas shipping", eller skal man bede dem om det? :)
#103 dyg 18 år siden
#104 Bates 18 år siden
Ganske god service :)
#105 chronaden 18 år siden
er det egeligt muligt at forstå extra materialet på den udgave af Pan's ?
#106 Corgan 18 år siden
Fra Axel Music:
Stranger Than Fiction
Fra Dvdfromkorea:
The Departed - Tin Case Limited Edition
Desværre skulle jeg betale postbudet 130 kr for at modtage filmen (pga told). Jeg havde bedt Dvdfromkorea om at skrive $12 på invoicen... men det gjorde de desværre ikke. :-(
#107 dyg 18 år siden
#108 Bobby Singer 18 år siden
Borat: Cultural learnings of America for make benefit glorious nation of Kazakhstan. 179,95kr.
Så ma jeg se, om den virkelig er så sjov, som folk siger den er.
#109 dolphinfriendly 18 år siden
Life of Brian (Criterion)
The Royal Tenembaums (Criterion)
Vegabond (Criterion)
Playtime (Criterion)
Don't be a menance to South Central...
The Twilight Zone season 1
Planet of The Vampires
Black Sunday
Black Sabbath
Anatomy of a Psycho/Hatchet for The Honeymoon
Wii: