#144 Ja, de spiller som en drøm, men de er temmelig krævende mht. placering, så jeg har møbleret rundt i stuen op til flere gange for at få det optimale ud af dem. Der er nok et par timers roderi endnu, men så får jeg da hørt noget musik :o)
Og så skal jeg måske lige tilføje, at jeg har købt dem brugt til en særdeles fordelagtig pris (så'n cirka halv pris).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Indtil videre, er erfaringerne positive og jeg er ret overrasket hvad jeg har fået for pengene. Det eneste minus, som myggen (tror jeg det var) har nævnt, er at fjernbetjeningen kunne være bedre.
Jeg er selv ret interesseret i L66ZS'eren fra Toshiba. Men hvad mener i med at fjernbetjeningen kunne være bedre? Ergonomisk, kvalitetsmæssigt eller funktionsmæssigt?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Knapperne er hårde at trykke på og reagerer lidt sløvt, samtidig føles den lidt billig, men jeg mener nu at det er et mindre problem, når man kommer over indstilling af tv-programmer o.s.v., så er det max et irritationsmoment, ikke noget man bliver en savlende galning af.
Tjaa... Efter nogle af de oldtidsfund jeg har haft stående før i tiden med dertil hørende oldtidssag af en remote, tror jeg nu ikke dette bliver det største irritationsmoment jeg kommer til at støde på. Så er valget på plads. Toshiba it is then. Tak for hjælpen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Fra Kadann Hi-fi: 1 stk. widescreen-tv (det er ikke hans nye Toshiba, desværre, men stadig et trin op fra vores gamle tossekasse derhjemme ... tak for handlen, dawg! ;)
Fra Crystalstar Movie Entertainment: En påskehilsen i form af Devil's Backbone (tak, min ven, er meget spændt på den - især efter Pan´s Labyrinth! :D)
Fra Play's udsalg: Dead Man (fordi jeg åbenbart alligevel er ved at være helt godt med, hvad angår s/h 90'er-film for tiden ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#151 filmz-yoshimura 18 år siden
Og så skal jeg måske lige tilføje, at jeg har købt dem brugt til en særdeles fordelagtig pris (så'n cirka halv pris).
#152 filmz-Kadann 18 år siden
Takker :)
Indtil videre, er erfaringerne positive og jeg er ret overrasket hvad jeg har fået for pengene. Det eneste minus, som myggen (tror jeg det var) har nævnt, er at fjernbetjeningen kunne være bedre.
#150 -
Takker, min neger ;)
#153 wiseguy 18 år siden
#154 Bony 18 år siden
Jeg er selv ret interesseret i L66ZS'eren fra Toshiba. Men hvad mener i med at fjernbetjeningen kunne være bedre? Ergonomisk, kvalitetsmæssigt eller funktionsmæssigt?
#155 Skeloboy 18 år siden
#156 filmz-Kadann 18 år siden
Knapperne er hårde at trykke på og reagerer lidt sløvt, samtidig føles den lidt billig, men jeg mener nu at det er et mindre problem, når man kommer over indstilling af tv-programmer o.s.v., så er det max et irritationsmoment, ikke noget man bliver en savlende galning af.
#157 Bony 18 år siden
Tjaa... Efter nogle af de oldtidsfund jeg har haft stående før i tiden med dertil hørende oldtidssag af en remote, tror jeg nu ikke dette bliver det største irritationsmoment jeg kommer til at støde på. Så er valget på plads. Toshiba it is then. Tak for hjælpen.
#158 evermind 18 år siden
1 stk. widescreen-tv (det er ikke hans nye Toshiba, desværre, men stadig et trin op fra vores gamle tossekasse derhjemme ... tak for handlen, dawg! ;)
Fra Crystalstar Movie Entertainment:
En påskehilsen i form af Devil's Backbone (tak, min ven, er meget spændt på den - især efter Pan´s Labyrinth! :D)
Fra Play's udsalg:
Dead Man (fordi jeg åbenbart alligevel er ved at være helt godt med, hvad angår s/h 90'er-film for tiden ... :)
#159 Benway 18 år siden
#160 DarkLight 18 år siden