Gravatar

#161 Skeloboy 18 år siden

Den nye Machine Head - The Blackening cd

og Wargames
Gravatar

#162 Corgan 18 år siden

Det nye nummer af Cinefex.
Gravatar

#163 aknot 18 år siden

Fra DVDPacific

Westworld - Glæder mig til at gense den
Making of westworld
Twilight Zone Vol. 39 - så mangler der ikke mange før serien er komplet.
Gravatar

#164 Herrguth 18 år siden

Fra CDON:
Tru Calling - The Complete Series

Fra CD-Wow:
Elton John - Dream Ticket (4DVD)
Gravatar

#165 filmz-yoshimura 18 år siden

#161 Skriv gerne lidt om Machine Heads nyeste ... er de på vej tilbage til Burn My Eyes-niveauet, eller er det samme sjask som de seneste par udspil?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#166 filmz-Bruce 18 år siden

Fra DVDPacific:

Descent - Blu-Ray
Superman The Movie - HD-DVD
Space Cowboys - HD-DVD
Bourne Supremacy - HD-DVD
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#167 MouseMickey 18 år siden

Fra Cd-wow: Chuck Norris American Hero Collection
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#168 tiny 18 år siden

Min billet til premieren på "Kunsten at Græde i Kor" næste weekend :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#169 NightHawk 18 år siden

Fra Laserdisken :

Slayer Collection Gift Set : Spike, Angel, Willow.

Fra CDON :

Slayer Collection - Dawn
Slayer Collection - Cordelia
Slayer Collection - Giles
Slayer Collection - Xander

Købt i TP :

24 Timer : Sæson 2
24 Timer : Sæson 3

Audioslave - "Revelations"
Tori Amos - "Scarlet's Walk"
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#170 lagoni 18 år siden

Så har jeg været hjemme ved familien igen og min far har for en kort stund indset at bare fordi en film er billig, skal den ikke nødvendigvis købes. Eller måske skal man bare huske man har den i forvejen... Men jeg fik i hvert fald Edison, Sabrina, Panik i Nåleparken, Troja, A Love Song for Bobby Long, The Message, The Watcher og Comedy Collection (med Showtime, Wild Wild West og The Big Bounce) af film jeg skal beholde (sidstnævnte kun pga Sinise, lyder ellers som en forfærdelig film) og Confessions of a Dangerous Mind, Mig og Moneterne, I.Q., Taxi (am.), xXx 2 (hvorfor køber han det dog?), Legenden om Zorro og Autumn in NY af film der skal byttes i BB.

Fandt Polanskis Tess i fakta til 25 kr - min mundtlig engelskeksamens i 3g var om den vs bog, så den skulle da ejes nu.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: