I fredags - på PS3's udgivelsesdag - var jeg rebelsk og købte en... X-Box 360.
I dag modtog jeg Kon Ichikawas "The Burmese Harp: Criterion Collection" og "Fires on the Plain: Criterion Collection" samt Criterion nye lancering: "Eclipse: Series 1 - Early Bergman", indeholdende Ingmar Bergmans fem første produktioner.
En lille seddel fra posten om at der ligger film til afhentning på posthuset til mig fra imorgen..! Og hvad er det, spørger du så!? Carnivale sæson 1&2 Så får vi se om den er alt snakken værd..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#81, det skal jeg gøre, regner med at få den set i aften...hvis filmen lever op til forgængerne, så må jeg nok sige han er ved at være en af mine favoritter...
En tur forbi stereostudio:
The Clan of the Cave Bear Sea of Love The Warriors(1979)
Var et smut i biffen i Kolding. Røg lige forbi Stereo-Studio: The Clan of the Cave Bear The Ghost and the Darkness Sky Captain and the World of Tomorrow (3 for en hund)
Bilka: 2 Disney film for kr. 149: Bernard & Bianca Bernard & Bianca - SOS fra Australien
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#81 dyg 18 år siden
#82 JannikAnd 18 år siden
I dag modtog jeg Kon Ichikawas "The Burmese Harp: Criterion Collection" og "Fires on the Plain: Criterion Collection" samt Criterion nye lancering: "Eclipse: Series 1 - Early Bergman", indeholdende Ingmar Bergmans fem første produktioner.
#83 filmz-Bruce 18 år siden
#84 mini_jette 18 år siden
Carnivale sæson 1&2
Så får vi se om den er alt snakken værd..!
#85 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#86 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#87 Skeloboy 18 år siden
En tur forbi stereostudio:
The Clan of the Cave Bear
Sea of Love
The Warriors(1979)
3 for 100
#88 jessup 18 år siden
#89 Skeloboy 18 år siden