Et fint brev fra "the MAN" om at jeg skylder næsten 3000 i skat..! OG 2 sæsoner af Carnivale... Som har af at være gode, for jeg har brug for noget seriøst trøstning...og nu har jeg jo ligesom ikke råd til chokolade..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#95... Ja tak, det har jeg hørt... Og indtil videre er jeg ikke blevet skuffet (har så også kun set et par afsnit...) - det er en seriøst underlig serie, men det tiltaler mig enormt, for jeg tror virkelig på det er en der kan give alle intellektuel kamp til stregen, og det er imo en mangelvare..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#91 mini_jette 18 år siden
OG 2 sæsoner af Carnivale... Som har af at være gode, for jeg har brug for noget seriøst trøstning...og nu har jeg jo ligesom ikke råd til chokolade..!
#92 wiseguy 18 år siden
#93 Herrguth 18 år siden
Supernatural - Complete Season 1 (R2)
#94 mini_jette 18 år siden
uuh, tillykke med den..! Der er nok et par timers solid underholding der;)
#95 Bates 18 år siden
Den serie er bomben og balladen! :)
#96 mini_jette 18 år siden
Ja tak, det har jeg hørt... Og indtil videre er jeg ikke blevet skuffet (har så også kun set et par afsnit...) - det er en seriøst underlig serie, men det tiltaler mig enormt, for jeg tror virkelig på det er en der kan give alle intellektuel kamp til stregen, og det er imo en mangelvare..!
#97 rockysds 18 år siden
Amores Perros
Chasing Amy
Die Hard: Mega Hard
Som ekstra "overraskelse" da det blev (forud)bestilt på oscarnatten fik jeg en Oscar og "She's the Man" med.
#98 El vez 18 år siden
Tak for hjælpen og håndtegn til Kadann :)
#99 evermind 18 år siden
3900 kr. :D
Fra Føtex:
Bernard & Bianca - 75 kr.
Charlie og Chokoladefabrikken - 50 kr.
Narnia: Løven, heksen og garderobeskabet - 75 kr.
Fra CDON:
Office Space "Pap Edition" - 19 kr.
Fra Dvdoo: Nacho Libre - 50 kr.
#100 filmz-Kadann 18 år siden
Command & Conquer 3
.. og væk var weekenden. ;)