Gravatar

#151 pulse83 18 år siden

Fra Sendit.com:

The Rock (Blu-Ray)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#152 davenport 18 år siden

Håber postmennesket kommer med mine aliendokumenterer (doku-film om fænomenet) fra DVDPacific i dag.
Jeg trænger til noget rumvæseninformation og få tændt op under konspirationerne igen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#153 Vestas 18 år siden

#141 Ja, i tirsdags fik jeg en cd tilsendt fra cd-wow, som jeg havde bestilt engang i maj måned.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#154 elwood 18 år siden

Et stk. Sony 40" HDTV nu skal der lige ryddes lidt op og handles, og så må vi lige se på sagerne, men det da en start på min HD æra, så mangler vi lige at finde afspilleren, som pt. lyder som om skal være en PS3, bare ærligt med DVD region lås, som Gi-Jones har nævnt i anden tråd.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#155 McPeter 18 år siden

Var forbi DVDCity idag og hente:
Unleashed (aka Danny the Dog) til 25
Hjælp, Jeg er en fisk! til 40kr

og forbi TP og hente:
Ray Charles - Genius Loves Company (CD+DVD) til 25kr
Dario - Love is in the Air til 10kr (med Katja Keen som guest apperance!) ;-)
Filur - Deeply Superficial til 5kr
E.T. 20th Anniversary Soundtrack til 15kr
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#156 evermind 18 år siden

Fra Accord:
Batman TAS Vol. 2 - 150 kr. :)

Brugt, men i tiptop-stand! Og hermed fik jeg endelig taget hul på min Batman TAS-samling, om end i en lidt skæv rækkefølge ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#157 elwood 18 år siden

#156 hehe sådan, selv om jeg nu vil anbefale at starte med Vol 1.

Jeg er selv igang med Superman TAS god guf, og foor satan hvor er kommentar sporene underholdende, Paul Dini(hver gang det navn toner frem i en episode, ved jeg at jeg har en god historie i vente) og Bruce Timm, har så mange guldkorn de smider om sig med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#158 evermind 18 år siden

Det var også min hensigt at tage det hele i den rigtig rækkefølge, og faktisk havde jeg slet ikke råd til at lade være. Men det var et af disse meget insisterende her-og-nu-tilbud, som jeg ikke kunne afslå ... og så er der jo ikke andet at gøre end at skrive Vol. 1 på dosmersedlen til en kommende måned, for nu er jeg godt nok flad.

But hey, I've got Batman!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#159 filt 18 år siden

#156, tillykke! Så mangler du bare resten af The DC Animated Universe. ;)

#157, især Paul Dinis evige lovprisninger af Mr. Mxyzptlk er yderst underholdende. Du har meget godt i vente endnu. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#160 evermind 18 år siden

Hehe, hvorfor anede det mig, at du nok skulle følge op med et indlæg?? :) Jeg glæder mig til med tiden også at rive resten hjem. Det animerede DC sparker løg på Marvels ditto!

Skriv ny kommentar: