Gravatar

#31 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 26 Oste naaa snarre tilbud på brie og gedeost hos den lokale ... nååå nej ;o)

# 27 Ja, jeg har altid været glad for min vinyl udgave, men da der nu udkom en en ny udgave med ekstra numre kunne jeg ikke lade være med at bestille den.

"All for the love of sunshine" er så attypisk for en krigsfilm men helt i filmens og Sutherlands figurs ånd.

Crazy! I mean like so many positive waves maybe we cannot lose - You are on !

Lalo Schifrin bryder rigtig nok normen fra folk som Jarre, Goldsmith og Goodwin på en herlig jazzet måde. Nu vi snakker Lalo Schifrin, så er jeg på udkig efter hans jazz udgave af temaet fra "Jaws".
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#32 filmz-Narniabæver 18 år siden

Fik bestilt Luna Papa hos biblioteket.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#33 dyg 18 år siden

Endnu en titel fra play:
A Scanner Darkly
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 MouseMickey 18 år siden

Fra homeenter:

Velkomstpakke!

Dead mans shoes
Borat
Stranger Than Fiction
Little Children
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#35 lagoni 18 år siden

Hvad var det for et velkomsttilbud du brugte der?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#36 MouseMickey 18 år siden

5 Film(nyheder)for 200 kr + fragt 50 kr.. Herefter forpligter du dig så til at købe 2 månedens film inden for et år.. det er en film som de udvælger..

De er langsomme til at levere svare på mail osv.. men velkomst tilbuddet er simpelthen genial..

her
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#37 lagoni 18 år siden

Hvorfor fik du så kun 4? :)

Hmm, fristende tilbud, men gider ikke betale nypris for de der 'månedens film'. Tilbuddet er ikke så godt at det kan veje op for 199 kr for én film.
Gravatar

#38 MouseMickey 18 år siden

Children of men er i restodre:(

Men synes ikke det er slemt og betale nypris for månedens film.. de vælger altid 2 disc versionen hvis der er en.... og inden for 12 måneder er man næsten garanteret at der kommer en fed nyhed man vil have...
Gravatar

#39 lagoni 18 år siden

Jeg betaler af princip sjældent mere end 60 kr for en film, ny eller ej :) For megen brug af cd-wow leder til den slags kræsenheder...
Gravatar

#40 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Har droppet at se Die Hard 4 igen efter 75 % meldte afbud :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: