# 26 Oste naaa snarre tilbud på brie og gedeost hos den lokale ... nååå nej ;o)
# 27 Ja, jeg har altid været glad for min vinyl udgave, men da der nu udkom en en ny udgave med ekstra numre kunne jeg ikke lade være med at bestille den.
"All for the love of sunshine" er så attypisk for en krigsfilm men helt i filmens og Sutherlands figurs ånd.
Crazy! I mean like so many positive waves maybe we cannot lose - You are on !
Lalo Schifrin bryder rigtig nok normen fra folk som Jarre, Goldsmith og Goodwin på en herlig jazzet måde. Nu vi snakker Lalo Schifrin, så er jeg på udkig efter hans jazz udgave af temaet fra "Jaws".
Men synes ikke det er slemt og betale nypris for månedens film.. de vælger altid 2 disc versionen hvis der er en.... og inden for 12 måneder er man næsten garanteret at der kommer en fed nyhed man vil have...
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#31 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 27 Ja, jeg har altid været glad for min vinyl udgave, men da der nu udkom en en ny udgave med ekstra numre kunne jeg ikke lade være med at bestille den.
"All for the love of sunshine" er så attypisk for en krigsfilm men helt i filmens og Sutherlands figurs ånd.
Crazy! I mean like so many positive waves maybe we cannot lose - You are on !
Lalo Schifrin bryder rigtig nok normen fra folk som Jarre, Goldsmith og Goodwin på en herlig jazzet måde. Nu vi snakker Lalo Schifrin, så er jeg på udkig efter hans jazz udgave af temaet fra "Jaws".
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Narniabæver 18 år siden
#33 dyg 18 år siden
A Scanner Darkly
#34 MouseMickey 18 år siden
Velkomstpakke!
Dead mans shoes
Borat
Stranger Than Fiction
Little Children
#35 lagoni 18 år siden
#36 MouseMickey 18 år siden
De er langsomme til at levere svare på mail osv.. men velkomst tilbuddet er simpelthen genial..
her
#37 lagoni 18 år siden
Hmm, fristende tilbud, men gider ikke betale nypris for de der 'månedens film'. Tilbuddet er ikke så godt at det kan veje op for 199 kr for én film.
#38 MouseMickey 18 år siden
Men synes ikke det er slemt og betale nypris for månedens film.. de vælger altid 2 disc versionen hvis der er en.... og inden for 12 måneder er man næsten garanteret at der kommer en fed nyhed man vil have...
#39 lagoni 18 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***