#38 - Problemet er bare, at den "nypris" ikke passer ind i vi nørders billede af hvad en dvd's nypris bør være (og rent faktisk er, når vi køber film udenlands).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu er jeg allerede begyndt at føre det lidt off-topic, så fortsætter lige: det lader til at den normale danske nypris er ved at falde en del, synes en del steder man kan få nye film til introduktionspriser omkring de 140 kr - det er mere konkurrencedygtigt end de der ca 200 der var standard og passer bedre til hvad man kan få nogen steder på nettet. God start, Danmark :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#43 - det kan du ha' ret i, men mener at der for vist et års tid siden var stor kritik af de danske startpriser og de efterfølgende blev sat ned, så tror ikke de nye formater har så stor indflydelse der. Det gætter jeg så til gengæld på de har på de efterfølgende priser (en 6 mdr gammel film til en 50'er fx), butikkerne gider ikke ha' lagrene fyldt med dvd. Men det er som sagt rent gæt fra min side :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er lige et smut hjemme fra Roskilde Festivalen - og nej, det er IKKE så slemt mudderet som medierne gerne vil gøre det, selvom det er godt mudderet - og sørme ikke om en større pakke Criterions havde fundet vej til Amager.
Via privat handel:
Panic at Hanging Rock Night and The City The Passion of Joan Ark Tokyo Drifter Insomnia Nanook of The North Under The Roofs of Paris The Ruling Class Le Corbeau Branded to Kill Diabolique The Last Wave Contempt Le Million Fiend Without a Face Mona Lisa Ali: Angst Essen Seele Auf The Hidden Fortress Sanjuro Yojimbo Carnival of Souls A Film Trilogy by Ingmar Bergman Orphic Trilogy The BRD Trilogy
#41 dyg 18 år siden
#42 lagoni 18 år siden
#43 evermind 18 år siden
Hm, men hvis prisdykket har noget at gøre med de nye formater, er det måske snarere en slutning end en start ...? :S
#44 intak 18 år siden
#45 lagoni 18 år siden
#46 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Kannibalmassakren
Rædslernes hotel
#47 dyg 18 år siden
#48 dolphinfriendly 18 år siden
Via privat handel:
Panic at Hanging Rock
Night and The City
The Passion of Joan Ark
Tokyo Drifter