Til den nette sum af 300,- (!?!). I know, jeg var bare nødt til at have noget at teste afspilleren med, indtil mine forsendelser fra Axel og dvdpacific ankommer, og udvalget var noget sparsomt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#75 Du skulle bare vide, hvor lidt der var at vælge imellem. En håndfuld titler (bogstaveligt talt), og MI3 var den eneste, jeg ikke allerede havde set, så deeet ...
Posten skulle gerne snart bringe nogle lidt mere inspirerende HD-titler (Babel, Fountain, Children of Men, Serenity og Black Rain).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Iøvrigt kan denne Grand Prix (trailer) anbefales. Det er en John Frankenheimer film fra 1966 om motorløb og filmen er ligeså skarp og flot som en film fra i år, samtidig med at bilscenerne (som i alle Frankenheimer film) er imponerende optaget.
#71 filmz-Kadann 18 år siden
The Terminator BD
Elektra: DC
#69 -
Jeg var ikke imponeret. :)
#72 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Tak dels for i aften og handlen - tager ekstra penge med næste gang ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#73 filmz-Kadann 18 år siden
Groovy! :)
#74 filmz-yoshimura 18 år siden
Mission: Impossible III
Til den nette sum af 300,- (!?!). I know, jeg var bare nødt til at have noget at teste afspilleren med, indtil mine forsendelser fra Axel og dvdpacific ankommer, og udvalget var noget sparsomt.
#75 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Modtog i går gennem privat handel lidt anime:
Memories
Minillium Actress
Tokyo Godfathers
#76 filmz-yoshimura 18 år siden
Posten skulle gerne snart bringe nogle lidt mere inspirerende HD-titler (Babel, Fountain, Children of Men, Serenity og Black Rain).
#77 filmz-Bruce 18 år siden
Anmeldelse
#78 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 77 Det klip vi så igår var da helt fantastisk :)
#79 filmz-Bruce 18 år siden
#80 filmz-Crystalstar1200 18 år siden