Ghost in the Shell/Innocence: Ghost in the Shell 2 (3 Disc)
Er spændt på at se hvad det er for noget. Nu har jeg set den omtalt så mange gange herinde. Og jeg kender ikke så meget til genren (har kun set "Spirited Away" og "Howl's Moving Castle", hvis de altså er samme genre).
#61 Nu har jeg godt nok ikke set Ghost in the Shell, men jeg har hørt om dem, og jeg har set Miyazakis film...Jeg tror ikke du skal satse alt for stort på at de er i samme genre:P
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#62 Ej, jeg er godt klar over at vi slet ikke er i samme genre. Men jeg tænker mere på anime-stilen. Den er et ubeskrevet blad for mig... Jeg fik nok formuleret mig forkert... :)
#65 Aha...Ja, det er jo en helt anden sag!! Men jeg er dog stadig ret sikker på du har ramt en noget anderledes stil også;) Vil du forresten ikke smide et par ord om dem når du er færdig...så kan det jo ske jeg skal have dem set selv:D
Hvis du er til sci-fi/cyberpunk og animé, så er GITS helt sikkert et kig værd. Den anden film er dog en kende filosofisk og kan være lidt svær at blive klog på, men det er stadig en glimrende film.
Fra en handel på eBay kom to originale, franske filmplakater i det store, standardformat (120x160cm):
Ma nuit chez Maud (Erich Rohmer, 1969) Le Boucher (Chabrol, 1969)
Jeg har den første i forvejen, så denne her skal udelukkende bruges som bytteobjekt (prisen ligger typisk på €120-170, fordi den er meget sjælden og i god stand)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#67 Sci-fi/cyperpunk? Narj, det ville vist være synd at sige det er min sædvanlige stil, men man kan jo blive overrasket:P Anime er en anden sag...er altid på udkig efter noget nyt der, men det er nu sjældnere og sjældnere jeg finder noget godt:D
#61 Herrguth 18 år siden
Ghost in the Shell/Innocence: Ghost in the Shell 2 (3 Disc)
Er spændt på at se hvad det er for noget. Nu har jeg set den omtalt så mange gange herinde. Og jeg kender ikke så meget til genren (har kun set "Spirited Away" og "Howl's Moving Castle", hvis de altså er samme genre).
#62 mini_jette 18 år siden
Nu har jeg godt nok ikke set Ghost in the Shell, men jeg har hørt om dem, og jeg har set Miyazakis film...Jeg tror ikke du skal satse alt for stort på at de er i samme genre:P
#63 pulse83 18 år siden
Layer Cake (Blu-Ray)
Letters from Iwo Jima (Blu-Ray)
#64 filt 18 år siden
The Prince of Egypt (DTS) DVD Region 1
Cirkeline 2: Ost og kærlighed DVD Region 2
Bennys badekar DVD Region 2
Lost Highway Soundtrack CD
The Blues Brothers Soundtrack CD
#65 Herrguth 18 år siden
#66 mini_jette 18 år siden
Aha...Ja, det er jo en helt anden sag!! Men jeg er dog stadig ret sikker på du har ramt en noget anderledes stil også;)
Vil du forresten ikke smide et par ord om dem når du er færdig...så kan det jo ske jeg skal have dem set selv:D
#67 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis du er til sci-fi/cyberpunk og animé, så er GITS helt sikkert et kig værd. Den anden film er dog en kende filosofisk og kan være lidt svær at blive klog på, men det er stadig en glimrende film.
#68 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Ma nuit chez Maud (Erich Rohmer, 1969)
Le Boucher (Chabrol, 1969)
Jeg har den første i forvejen, så denne her skal udelukkende bruges som bytteobjekt (prisen ligger typisk på €120-170, fordi den er meget sjælden og i god stand)
#69 evermind 18 år siden
Mission: Impossible III - 25 kr.
Har godt nok hørt en del blandet om den, men måtte da lige selv tjekke giraffen, når den nu var så billig ...
#70 mini_jette 18 år siden