#126 - At du ikke kan finde den, skyldes sikkert, at tilbuddet er et par måneder gammelt. Kvickly solgte oprindeligt 2-disk-udgaven for 99,95kr og 3-disk-udgaven for 149,95kr. Jeg ledte også efter den her i København, men alle steder var 3-disk-udgaven udsolgt i samme uge. Enkelte Kvickly'er har dog åbenbart haft et ret stort lager af dem - så stort, at de oven i købet har været nød til at sætte prisen ned.
Jeg fik selv en bekendt til at købe et eksemplar til mig i Kvickly Xtra i Odense for 99,95kr. Det er mere end en måned siden, og jeg hørte senere, at de også satte prisen yderligere ned. Dog ikke helt så langt ned som Kvickly i Ringsted!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg fik en stak meget blandede sager fra forskellige forhandlere i dag:
When Harry Met Sally R2UK Il Posto (Criterion) Mon Oncle (Criterion) A Story of Floating Weeds/ Floating Weeds (Criterion) - mit andet forsøg med Ozus film Inferno af Dario Argento Re-Animator Millenium Edition Fast Company - 2 disc Limited Edition, der også indeholder David Cronenbergs to første og hidtil meget sjældne film.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
OBS: Jeg har købt "E.T. - Collector's Edition" (3-disc udgaven) til El Vez, Crystalstar 1200 og Scherlund. Håber ikke, jeg så har overset nogen. Eller købt for mange...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Du kan give mig det endelige beløb og kontonr. via filmz' besked-system. Du kan, som tidligere nævnt, bare sende min film sammen med Crystals, så henter jeg den der og der er en chance for vi kan spare lidt på portoen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Føler mig som en rigtig E.T.-pusher efterhånden...! :P
#134 + 138: Jeg ser på sagen i morgen. De havde masser dernede, da jeg gik derfra i dag, så mon ikke det kan flaske sig. Og Corgan, måske kan du finde ud af noget samforsendelse med El Vez og Crystalstar, så I kan spare lidt på portoen...?
Da jeg var i Kvickly, fandt jeg i øvrigt følgende til den absolut sindssyge pris af 25 kr. stk.!!:
* Dødens Karteller * Kung Pow * Vejen til El Dorado * Antz * Splash * 28 Dage Senere (blev godt nok skuffet, men god nok zombie-fun for 25 spir...) * Die Hard - with a vengeance (Special Edition) * Starship Troopers * The Recruit *(Adam Sandler's) Eight Crazy Nights ( - en af mine venner overtager den brugte version, jeg fik billigt forleden)
Den er god nok: Kvickly i Ringsted slår til igen...! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#131 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Jeg fik selv en bekendt til at købe et eksemplar til mig i Kvickly Xtra i Odense for 99,95kr. Det er mere end en måned siden, og jeg hørte senere, at de også satte prisen yderligere ned. Dog ikke helt så langt ned som Kvickly i Ringsted!
#132 filmz-Le Samouraï 21 år siden
When Harry Met Sally R2UK
Il Posto (Criterion)
Mon Oncle (Criterion)
A Story of Floating Weeds/ Floating Weeds (Criterion) - mit andet forsøg med Ozus film
Inferno af Dario Argento
Re-Animator Millenium Edition
Fast Company - 2 disc Limited Edition, der også indeholder David Cronenbergs to første og hidtil meget sjældne film.
#133 evermind 21 år siden
#134 Corgan 21 år siden
Det lyder meget fristende med det der E.T. tilbud. Hvis du kunne købe én for mig også, ville det bare være fedt.
Btw så bor jeg også på Vesterbronx.
#135 Ikari 21 år siden
- The Returner R3
- The Last Samurai R2 (endda med danske tekster)
- The Fifth Element: 2 Disc Edition R2
#136 Corgan 21 år siden
The Last Samurai - Original Soundtrack
Lord of the Rings Trilogy - Original Soundtrack
#137 El vez 21 år siden
Du kan give mig det endelige beløb og kontonr. via filmz' besked-system. Du kan, som tidligere nævnt, bare sende min film sammen med Crystals, så henter jeg den der og der er en chance for vi kan spare lidt på portoen.
#138 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis du kunne smide en kopi i min retning, ville jeg også være taknemmelig, men forventer ikke noget :)
#139 evermind 21 år siden
#134 + 138: Jeg ser på sagen i morgen. De havde masser dernede, da jeg gik derfra i dag, så mon ikke det kan flaske sig. Og Corgan, måske kan du finde ud af noget samforsendelse med El Vez og Crystalstar, så I kan spare lidt på portoen...?
Da jeg var i Kvickly, fandt jeg i øvrigt følgende til den absolut sindssyge pris af 25 kr. stk.!!:
* Dødens Karteller
* Kung Pow
* Vejen til El Dorado
* Antz
* Splash
* 28 Dage Senere (blev godt nok skuffet, men god nok zombie-fun for 25 spir...)
* Die Hard - with a vengeance (Special Edition)
* Starship Troopers
* The Recruit
*(Adam Sandler's) Eight Crazy Nights ( - en af mine venner overtager den brugte version, jeg fik billigt forleden)
Den er god nok: Kvickly i Ringsted slår til igen...! ;)
#140 Corgan 21 år siden
Jeps, den er jeg med på. Thanks man.