Gravatar

#131 filmz-Le Samouraï 21 år siden

#126 - At du ikke kan finde den, skyldes sikkert, at tilbuddet er et par måneder gammelt. Kvickly solgte oprindeligt 2-disk-udgaven for 99,95kr og 3-disk-udgaven for 149,95kr. Jeg ledte også efter den her i København, men alle steder var 3-disk-udgaven udsolgt i samme uge. Enkelte Kvickly'er har dog åbenbart haft et ret stort lager af dem - så stort, at de oven i købet har været nød til at sætte prisen ned.

Jeg fik selv en bekendt til at købe et eksemplar til mig i Kvickly Xtra i Odense for 99,95kr. Det er mere end en måned siden, og jeg hørte senere, at de også satte prisen yderligere ned. Dog ikke helt så langt ned som Kvickly i Ringsted!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#132 filmz-Le Samouraï 21 år siden

Jeg fik en stak meget blandede sager fra forskellige forhandlere i dag:

When Harry Met Sally R2UK
Il Posto (Criterion)
Mon Oncle (Criterion)
A Story of Floating Weeds/ Floating Weeds (Criterion) - mit andet forsøg med Ozus film
Inferno af Dario Argento
Re-Animator Millenium Edition
Fast Company - 2 disc Limited Edition, der også indeholder David Cronenbergs to første og hidtil meget sjældne film.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#133 evermind 21 år siden

OBS: Jeg har købt "E.T. - Collector's Edition" (3-disc udgaven) til El Vez, Crystalstar 1200 og Scherlund. Håber ikke, jeg så har overset nogen. Eller købt for mange...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#134 Corgan 21 år siden

#133:

Det lyder meget fristende med det der E.T. tilbud. Hvis du kunne købe én for mig også, ville det bare være fedt.

Btw så bor jeg også på Vesterbronx.
Gravatar

#135 Ikari 21 år siden

Lidt godt fra cd-wow:

- The Returner R3
- The Last Samurai R2 (endda med danske tekster)
- The Fifth Element: 2 Disc Edition R2
Gravatar

#136 Corgan 21 år siden

Jeg modtog idag:

The Last Samurai - Original Soundtrack

Lord of the Rings Trilogy - Original Soundtrack
Gravatar

#137 El vez 21 år siden

Mange tak, det er bare rigtig lækkert! :)

Du kan give mig det endelige beløb og kontonr. via filmz' besked-system. Du kan, som tidligere nævnt, bare sende min film sammen med Crystals, så henter jeg den der og der er en chance for vi kan spare lidt på portoen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#138 filmz-Kadann 21 år siden

#133 -

Hvis du kunne smide en kopi i min retning, ville jeg også være taknemmelig, men forventer ikke noget :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#139 evermind 21 år siden

Føler mig som en rigtig E.T.-pusher efterhånden...! :P

#134 + 138: Jeg ser på sagen i morgen. De havde masser dernede, da jeg gik derfra i dag, så mon ikke det kan flaske sig. Og Corgan, måske kan du finde ud af noget samforsendelse med El Vez og Crystalstar, så I kan spare lidt på portoen...?

Da jeg var i Kvickly, fandt jeg i øvrigt følgende til den absolut sindssyge pris af 25 kr. stk.!!:

* Dødens Karteller
* Kung Pow
* Vejen til El Dorado
* Antz
* Splash
* 28 Dage Senere (blev godt nok skuffet, men god nok zombie-fun for 25 spir...)
* Die Hard - with a vengeance (Special Edition)
* Starship Troopers
* The Recruit
*(Adam Sandler's) Eight Crazy Nights ( - en af mine venner overtager den brugte version, jeg fik billigt forleden)

Den er god nok: Kvickly i Ringsted slår til igen...! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#140 Corgan 21 år siden

#139:

Jeps, den er jeg med på. Thanks man.

Skriv ny kommentar: