#122 Takker. :) Denne gang tog det lidt over tre uger at få titlerne hjem fra DVDPacific, hvilket egentlig er ok.
#123 Jeg har lige set KoH DC og må give dig helt ret i påstanden om at den er et overset mesterværk, der ligger milevidt fra originalen. Synd og skam at den er blevet amputeret så meget, så er det rart at en DC kan rette op på tingene. Stort bifald til Sir Scott!
#126 Samme her. Kun DC. And what a movie! Den er superfed og fortjener i omegnen af 9/10.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#121 filmz-msg21 19 år siden
Akira Kurosawa - Collection Box 1 (3-disc) (Sort)
Aguirre: Den gale erobrer
My best friend
De Nådesløse - 2 discs
Elizabeth
Control
Straffen
#122 JannikAnd 19 år siden
#123 filmz-Bruce 19 år siden
#124 dolphinfriendly 19 år siden
#123 Jeg har lige set KoH DC og må give dig helt ret i påstanden om at den er et overset mesterværk, der ligger milevidt fra originalen. Synd og skam at den er blevet amputeret så meget, så er det rart at en DC kan rette op på tingene. Stort bifald til Sir Scott!
#125 filmz-Kadann 19 år siden
Godt at høre at du har set lyset mht. KoH DC, det er virkelig smukt. :D
#126 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#127 filmz-Kadann 19 år siden
Samme her.. hehe, men det er et mesterværk, ingen tvivl om det. Og jeg har ingen planer om at se den nedklippede udgave.
#128 JannikAnd 19 år siden
#129 filmz-Kadann 19 år siden
Man kan jo ikke sige andet end "dit tab". :)
#130 filmz-yoshimura 19 år siden