Gravatar

#191 Benway 19 år siden

"Double Indemnity" i den nye og ret blærede udgave. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#192 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 191 - Den bliver du glad for selvom filmen på Disc 2 ikke er værd at skrive hjem om :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#193 Benway 19 år siden

#192 Jeg glæder mig også helt vildt til at gense den. Jeg har set de første to minutter af 73 udgaven og selvom det er ret sjovt de har lagt den ved, så ser det helt forkert ud. Jeg kan godt lide Richard Crenna, men han er ingen MacMurray. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#194 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 193 Det er et super flot transfer og glæder mig til jeg en dag får mulighed for at se den på noget større end min lille 29" monitor :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#195 dyg 19 år siden

Udover Brian Jonestown Massacre's cd Thank God For Mental Illness, så lå der en dejlig postanmeldelse i postkassen, så jeg skal lige forbi posthuset i morgen efter:

Forbidden Planet LE

Købt ved Pacific, og ikke nuppet i tolden! Måske tolderne er blevet venlige igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#196 JannikAnd 19 år siden

Kieslowskis "Double Life of Veronique: Criterion Collection" fra DVD Pacific.
Gravatar

#197 mr gaijin 19 år siden

#196 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm... Kieslowski.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#198 aknot 19 år siden

Det var lige godt sa.... jeg har ikke modtaget min endnu!, med mindre der ligger en seddel (næsten) magen til din når jeg kommer hjem. krydser finger for der gør.
Gravatar

#199 JannikAnd 19 år siden

#197 - Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... Præcis.
Gravatar

#200 aknot 19 år siden

fåk ingen post seddel til mig.

Der er nok en postmand et sted mellem her og Miami der sidder og hygger sig med den lige nu #"!"¤!

Hørte i går at der forsvinder ca. 70.000 pakker i det danske postvæsen om året!

Skriv ny kommentar: