#178 Fotosafari i DK er ikke det værste man kan lave, hvis det bare ikke regner :|
#181 Hvis du kommer forbi bydelen Testaccio, når du er i Rom, så slå et smut forbi baren "On The Rox", det er et par af mine venner der ejer den :)
Selv skal jeg 2½ uge til henholdsvis L.A., Las Vegas og San Francisco sidst i august, min første tur udenfor Europa, glæder mig som en 5 årig glæder sig til juleaften.
Preston Sturges Boxen fra DIRECT2U (Amazon market place - det er første gang jeg bruger dem) bestilt 2306 så no complaints here.
Den har været nede i 12-13 £ men ingen af dem der havde den så billigt ville sende til DK. Men jeg ser at den igen kan fås billigt fra bla. The Hut - hvis jeg havde ventet en uge og sparet 70 kr.
#181 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#182 aknot 18 år siden
#181 Hvis du kommer forbi bydelen Testaccio, når du er i Rom, så slå et smut forbi baren "On The Rox", det er et par af mine venner der ejer den :)
Selv skal jeg 2½ uge til henholdsvis L.A., Las Vegas og San Francisco sidst i august, min første tur udenfor Europa, glæder mig som en 5 årig glæder sig til juleaften.
#183 MadMartigan 18 år siden
#184 lyspunkt 18 år siden
#185 filmz-Bruce 18 år siden
#186 jessup 18 år siden
Den har været nede i 12-13 £ men ingen af dem der havde den så billigt ville sende til DK. Men jeg ser at den igen kan fås billigt fra bla. The Hut - hvis jeg havde ventet en uge og sparet 70 kr.
Jeg fik den til 18.75£ med forsendelse.
http://www.find-dvd.co.uk/8235742.htm
#187 JannikAnd 18 år siden
Fra Play:
"Vendredi Soir"
"Last Year at the Marienbad"
#188 NightHawk 18 år siden
Highlander - Imortal Edition.
Very nice cover, btw.
#189 inflector 18 år siden
Hot Fuzz 2 disc
Seinfeld season 6
Seinfeld Season 7
og fra et besøg i Stereo Studio
Amorres Perros
#190 Herrguth 18 år siden
The African Queen
Welcome to the Dollhouse
Jeg har ikke set nogen af dem, men begge skulle være rigtig gode...