Gravatar

#181 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Seattle med tilhørende skove og bjerge i omegnen i slutningen af September og Miniferie til Paris og Rom i oktober.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#182 aknot 18 år siden

#178 Fotosafari i DK er ikke det værste man kan lave, hvis det bare ikke regner :|

#181 Hvis du kommer forbi bydelen Testaccio, når du er i Rom, så slå et smut forbi baren "On The Rox", det er et par af mine venner der ejer den :)

Selv skal jeg 2½ uge til henholdsvis L.A., Las Vegas og San Francisco sidst i august, min første tur udenfor Europa, glæder mig som en 5 årig glæder sig til juleaften.
Gravatar

#183 MadMartigan 18 år siden

Så kom Seinfeld Season 8 endelig, efter at have afbestilt den fra cd-wow, og bestilt den ved amazone.co.uk, så fik jeg den efter 3 dage.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#184 lyspunkt 18 år siden

Fra CDWOW: Supernaturals s.1. på knap en uge
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#185 filmz-Bruce 18 år siden

2 uger i Danmark. Teknikken har gjort det af med likviderne for i år, men så holder jeg også korte virtuelle ferier rigtig mange gange!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#186 jessup 18 år siden

Preston Sturges Boxen fra DIRECT2U (Amazon market place - det er første gang jeg bruger dem) bestilt 2306 så no complaints here.

Den har været nede i 12-13 £ men ingen af dem der havde den så billigt ville sende til DK. Men jeg ser at den igen kan fås billigt fra bla. The Hut - hvis jeg havde ventet en uge og sparet 70 kr.

Jeg fik den til 18.75£ med forsendelse.

http://www.find-dvd.co.uk/8235742.htm
This is just until June
Gravatar

#187 JannikAnd 18 år siden

#168: Tillykke :)

Fra Play:

"Vendredi Soir"
"Last Year at the Marienbad"
Gravatar

#188 NightHawk 18 år siden

Købt i laserdisken :

Highlander - Imortal Edition.

Very nice cover, btw.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#189 inflector 18 år siden

Fik en pakke fra amazon som indeholdte:
Hot Fuzz 2 disc
Seinfeld season 6
Seinfeld Season 7

og fra et besøg i Stereo Studio
Amorres Perros
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#190 Herrguth 18 år siden

Skulle i Stereo Studio og købe en gave, og kunne ikke modstå de mange fristelser, så jeg fik købt lidt til mig selv også:

The African Queen
Welcome to the Dollhouse

Jeg har ikke set nogen af dem, men begge skulle være rigtig gode...

Skriv ny kommentar: