Gravatar

#1 Yoda 18 år siden

Så er det vist tid til en ny tråd.

Link til forrige tråd

Jeg modtog i dag via privat handel følgende Criterion Collections til den nette sum af 855,-

"Au Hazard Balthazar"
"M"
"Le Corbeau"
"Dead Ringers"
"Ikiru"
"Jules and Jim"
"Le Samourai"
"Pepping Tom"
"Videodrome"

Dette bringer min egen "Criterion Collection" op på 80 titler :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 MadMartigan 18 år siden

Man modtager ikke så meget i tiden. Cd-wow er MEGET langsomme i tiden. De skulle have sendt mig Seinfeld Season 8 tirsdag d. 5/6-07. Den er stadig ikke sendt :-(

Prison Break Season 2 blev sendt d. 4/6-07, og den har jeg stadig ikke modtaget!

Skal man til at blive nervøs???
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 18 år siden

Det var dælme en god pris du fik dem til. Og nogle helt igennem fremragende film. Det ene mesterværk efter det andet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 Yoda 18 år siden

Det kaldes "fætter-pris" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 1 Nice little bunch - He he ... Bare jeg havde råd til flere ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#6 Yoda 18 år siden

Nu står den så også på smalkost resten af måneden ;-)
Gravatar

#7 Benway 18 år siden

#1 Hvis du løber tør for hyldeplads, kan jeg godt have et par af dem stående... ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 Yoda 18 år siden

Det er lang tid siden, at jeg er løbet tør for hyldeplads. Jeg har vel ca. 300 af mine film stavlet op inde i klædeskabet. ;-)
Gravatar

#9 mr gaijin 18 år siden

I løbet af de seneste dage har jeg bestilt og modtaget en række film om japanskhed i Hollywood-film fra Play og Amazon.co.uk:

Geisha Boy
My Geisha
The Barbarian and the Geisha
Sayonara
House of Bamboo
Mr. Baseball
The Bad News Bears Go to Japan

Jeg har lige lavet en præsentation af emnet i en mundtlig japansk eksamen (hvor jeg scorede 13! :)), men den var kun baseret på nogle japanske bøger, jeg havde læst om emnet. Så nu er jeg jo nød til at se skidtet. Og når jeg siger skidtet, så er det fordi der er nogle virkelig store stinkere i mellem som Bad News Bears, der har en IMDB rating på 2,7. Jeg glæder mig allerede ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 filmz-Bruce 18 år siden

Husk Cato i alle Pink Panther filmene!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: