Man modtager ikke så meget i tiden. Cd-wow er MEGET langsomme i tiden. De skulle have sendt mig Seinfeld Season 8 tirsdag d. 5/6-07. Den er stadig ikke sendt :-(
Prison Break Season 2 blev sendt d. 4/6-07, og den har jeg stadig ikke modtaget!
I løbet af de seneste dage har jeg bestilt og modtaget en række film om japanskhed i Hollywood-film fra Play og Amazon.co.uk:
Geisha Boy My Geisha The Barbarian and the Geisha Sayonara House of Bamboo Mr. Baseball The Bad News Bears Go to Japan
Jeg har lige lavet en præsentation af emnet i en mundtlig japansk eksamen (hvor jeg scorede 13! :)), men den var kun baseret på nogle japanske bøger, jeg havde læst om emnet. Så nu er jeg jo nød til at se skidtet. Og når jeg siger skidtet, så er det fordi der er nogle virkelig store stinkere i mellem som Bad News Bears, der har en IMDB rating på 2,7. Jeg glæder mig allerede ;)
#1 Yoda 18 år siden
Link til forrige tråd
Jeg modtog i dag via privat handel følgende Criterion Collections til den nette sum af 855,-
"Au Hazard Balthazar"
"M"
"Le Corbeau"
"Dead Ringers"
"Ikiru"
"Jules and Jim"
"Le Samourai"
"Pepping Tom"
"Videodrome"
Dette bringer min egen "Criterion Collection" op på 80 titler :-)
#2 MadMartigan 18 år siden
Prison Break Season 2 blev sendt d. 4/6-07, og den har jeg stadig ikke modtaget!
Skal man til at blive nervøs???
#3 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#4 Yoda 18 år siden
Det kaldes "fætter-pris" ;-)
#5 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 Yoda 18 år siden
Nu står den så også på smalkost resten af måneden ;-)
#7 Benway 18 år siden
#8 Yoda 18 år siden
Det er lang tid siden, at jeg er løbet tør for hyldeplads. Jeg har vel ca. 300 af mine film stavlet op inde i klædeskabet. ;-)
#9 mr gaijin 18 år siden
Geisha Boy
My Geisha
The Barbarian and the Geisha
Sayonara
House of Bamboo
Mr. Baseball
The Bad News Bears Go to Japan
Jeg har lige lavet en præsentation af emnet i en mundtlig japansk eksamen (hvor jeg scorede 13! :)), men den var kun baseret på nogle japanske bøger, jeg havde læst om emnet. Så nu er jeg jo nød til at se skidtet. Og når jeg siger skidtet, så er det fordi der er nogle virkelig store stinkere i mellem som Bad News Bears, der har en IMDB rating på 2,7. Jeg glæder mig allerede ;)
#10 filmz-Bruce 18 år siden