Fra TP (i Ringsted, som i øvrigt lukkede for sidste gang i dag - den vil i dén grad blive savnet! :S):
Das Boot: The Original Uncut Version - 50 kr.
Fra Blockbusters brugtbørs:
Prophecy (John Frankenheimers) The Simpsons Movie Superbad - 140 for alle tre
#97 Jeg ved ikke, om det er en fejl i den danske udgave af Violent City, eller om sprogdelen bare SKAL være sær i filmen, men jeg købte den i TP og var temmelig irriteret over, at sproget hele vejen igennem hopper frem og tilbage mellem engelsk og italiensk, nogle gange midt i samme dialog.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#105 Det er vel Leans "Great Expections", går jeg ud fra? Jeg så den for første gang for et par uger siden. Efter alle de småkedelige Dickens-filmatiseringer jeg har set i tv, var jeg virkelig duperet over hvor fremragende den er.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#101 Åkepool 17 år siden
"Cobra".
#102 Skeloboy 17 år siden
Atonement
American Gangster
Into The Wild
#103 evermind 17 år siden
Das Boot: The Original Uncut Version - 50 kr.
Fra Blockbusters brugtbørs:
Prophecy (John Frankenheimers)
The Simpsons Movie
Superbad
- 140 for alle tre
Jeg ved ikke, om det er en fejl i den danske udgave af Violent City, eller om sprogdelen bare SKAL være sær i filmen, men jeg købte den i TP og var temmelig irriteret over, at sproget hele vejen igennem hopper frem og tilbage mellem engelsk og italiensk, nogle gange midt i samme dialog.
#104 McPeter 17 år siden
The Kingdom dvd fra play
Troy: DC blu-ray fra axel
Digital Video Essentials blu-ray fra axel
#105 filmz-Bruce 17 år siden
Black Narcissus - BD
Great Expectations - BD
Assembly - BD
Endelig begynder de fede skiver at komme ud i HD
#106 Benway 17 år siden
#107 filmz-Bruce 17 år siden
#108 McPeter 17 år siden
Black Snake Moan blu-ray fra axel
#109 elwood 17 år siden
Samuel Jackson Snydt for en Oscar nominering.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#110 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 108 Good taste Brother ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***