Gravatar

#21 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Yay! Mere italo-halløj fra Pacific:

Mario Bava Collection Vol. 2 (... som sjovt nok er afsendt en uge efter en anden pakke fra dem, som jeg stadigvæk mangler!?!)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#22 Benway 15 år siden

#21 Ikke ulig Gud så bevæger posten sig af uransagelig veje...

Jeg troede på et tidspunkt, at jeg havde fået snuppet en pakke (den dukkede dog op senere). Den eneste trøst var, at der næppe findes så mange postarbejdere med smag for Robert Bresson film fra 60'erne. Mon ikke det samme kan siges om Mario Bava?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#23 rendesten 15 år siden

Fra fona2000:

Death Proof
Planet Terror
Den ukende kvinde
brick
The Entity

250,- ialt.. jotak

Fra pacific:
Cenizas del paraiso
Day of the wacko
eraserhead

Gravatar

#24 elwood 15 år siden

#22
Mon ikke det samme kan siges om Mario Bava?

Har du ikke hørt Ole Michelsen har fået et bijob 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#25 filmz-Le Samouraï 15 år siden

#22 - Jeg håber det! Det minder mig om, da mit lokale posthus havde indbrud sidste år, og min pakke var en af dem, der var blevet åbnet og gennemrodet. Tyven gad dog ikke at snuppe indholdet med. Han var antagelig ikke til lange, tyske tv-serier som Heimat :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#26 evermind 15 år siden

Fra Dvd Pacific:
Jack Of All Trades: The Complete Series - 183 kr.

#10
Oweee! Glemte at ønske dig tillykke på selve dagen efter at have forpestet din lejlighed lørdag ... Sorry igen, dude! :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#27 Benway 15 år siden

#24 Så skal man til at passe på. Jeg kan nu dårligt forestille mig, at Ole har lange fingre? ;)

#25 Den slags går nok også lidt sløvt på det sorte marked eller i diverse mørke opgange. Pisst.. Var det noget med en tysk tv-serie? :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#28 elwood 15 år siden

#27 Nej Han virkede meget fredelig sidst jeg så ham 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 aknot 15 år siden

Radiohead "Best of" DVD
The Consequences of Love
Gravatar

#30 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Fra DeepDiscount:

A Whisper in the Dark (NoShame US). Mere gammelt italo-gys til samlingen :)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: