Heavy Metal - 50 kr. K19: The Widowmaker - 5 kr. The Mexican - 5 kr. One Night At McCool's - 5 kr. Over The Top - 10 kr. The Proposition - 35 kr. Den usynlige forfølger - 15 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#44 - hold da op der skal jeg da lige forbi - hvor fandt du 5-kr titlerne?
Modtog i går iøvrigt et Sony Bravia 40W4000 full-HD tv. Brugte hele aftenen på at løbe rundt i små cirkler i min stue med armene over hovedet. Var så udmattet til sidst at da jeg endelig satte en film på så faldt jeg i søvn hehe. Som et lille barn juleaften der kun lige akkurat holder til sidste gave er pakket op. ;-)
#47 Tillykke med luksusudgaven af den fabelagtige "La dolce vita"! Film bliver ikke meget bedre i mine øjne. Faktisk bliver de ikke bedre overhovedet. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#41 Bobby Singer 17 år siden
#42 Skeloboy 17 år siden
Punch-Drunk Love
Atlantic City
Aquirre - Den Gale Erobrer
Sidste Tango i Paris
Og til en studentergave:
Valhal
Ditte Menneskebarn
#43 filmz-Kadann 17 år siden
To Catch a Thief
Mystery Train
Princess
5 mand og Rosa
Smukke Arne og Rosa
#44 evermind 17 år siden
Heavy Metal - 50 kr.
K19: The Widowmaker - 5 kr.
The Mexican - 5 kr.
One Night At McCool's - 5 kr.
Over The Top - 10 kr.
The Proposition - 35 kr.
Den usynlige forfølger - 15 kr.
#45 JannikAnd 17 år siden
"Mighty Boosh: Series 3"
#46 McPeter 17 år siden
Modtog i går iøvrigt et Sony Bravia 40W4000 full-HD tv. Brugte hele aftenen på at løbe rundt i små cirkler i min stue med armene over hovedet. Var så udmattet til sidst at da jeg endelig satte en film på så faldt jeg i søvn hehe. Som et lille barn juleaften der kun lige akkurat holder til sidste gave er pakket op. ;-)
#47 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Mill of the Stone Women
All the Colors of the Dark
Halloween
La dolce vita 3-disk CE
#48 McPeter 17 år siden
Fandt dog Over the Top til 10kr, samt The Squid and the Whale til 20kr.
#49 Benway 17 år siden
#50 filmz-Le Samouraï 17 år siden