Caltiki, The Immortal Monster (1959, R2IT) I Vampiri (1956, R1)
Den sidste går for at være den første, italienske gothic horror. Begge er officilet instrueret af Riccardo Freda, men uofficielt overtog Mario Bava instruktørstolen undervejs. Et skridt nærmere at gøre Bava-samlingen komplet, yay! :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Deliverance (som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at se, men glæder mig til at se noget banjo)
Hitchcock Signature Box Set til 200 kr
Har heller ikke haft fornøjelsen af Hitchcock endnu, men efter at have set Wilders Double Indemnity fornylig, så fik jeg blod på tanden efter at se nogle gode gamle klassikere.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#34 - har set Rebecca, The Lady Vanishes, Rear Window, The Birds, North By Northwest, Vertigo, Saboteur og 39 Steps af Hitchcock, og kan kun sige, at de alle er fede, så der er nok at gå i gang med af Hitchcock:-)
Heat: Premium Edition, 2-disc, DTS og i en über-flot slipcase! Se7en: Platinum Edition, 2-disc, DTS ES og i en endnu mere, über-flot slipcase The Good, The Bad and The Ugly: Ultimate Edition, 2-disc, DTS
#31 wiseguy 17 år siden
Terminator 2 (Blu-ray)
#10 Forsinket Tillykke - vårhund :o)
#32 pulse83 17 år siden
Reign Over Me (Blu-Ray)
Fra Play:
Coldplay - Viva La Vida or Death and All of His Friends (CD)
#33 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Caltiki, The Immortal Monster (1959, R2IT)
I Vampiri (1956, R1)
Den sidste går for at være den første, italienske gothic horror. Begge er officilet instrueret af Riccardo Freda, men uofficielt overtog Mario Bava instruktørstolen undervejs. Et skridt nærmere at gøre Bava-samlingen komplet, yay! :-)
#34 Guts 17 år siden
Deliverance (som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at se, men glæder mig til at se noget banjo)
Hitchcock Signature Box Set til 200 kr
Har heller ikke haft fornøjelsen af Hitchcock endnu, men efter at have set Wilders Double Indemnity fornylig, så fik jeg blod på tanden efter at se nogle gode gamle klassikere.
#35 Skeloboy 17 år siden
#36 Steffan Rasmussen 17 år siden
Chuck Palahniuk: Fight Club
#37 SpielbergFreak 17 år siden
Heat: Premium Edition, 2-disc, DTS og i en über-flot slipcase!
Se7en: Platinum Edition, 2-disc, DTS ES og i en endnu mere, über-flot slipcase
The Good, The Bad and The Ugly: Ultimate Edition, 2-disc, DTS
#38 evermind 17 år siden
Hvis du endnu har til gode at læse den så glæd dig!
#39 rockysds 17 år siden
#40 Yoda 17 år siden
- Rome: Sæson 1-2 (privat handel)
- Sopranos: Sæson 1-5 (privat handel)
- Carnivale: Sæson 1-2 (privat handel)
Modtog i dag på BD:
- T2
- GoodFellas