Braindead Bad Taste Motorsavs Masakren 1974 Speciel Edition 2 Disc Galaxy Quest Asterix og Obelix 6 Disc DVD collection Bourne Identity Jurassic Park III, DTS What Women Want Magnolia
Alle Region2
______________________ Se min filmhylde: http://brugtefilm.dk/?3 Opret en liste over alle dine film i ét centralt register. http://brugtefilm.dk/
Modtog idag min Aladdin giftset edition, og som andre også har sagt nøjj den er fed. Nu venter jeg bare på min The Shawshank Redemption: 10th Anniversary Edition (3 Discs), men Aladdin hjælper på vendtetiden nu så hehe 8-)
De der drawings man får med til aladdin er nice, og den lille stump film frame fra filmen af, det næsten synd alle de ting bare lægger i den box, tror jeg skal ha fundet en måde at udstille dem lidt på. Lige et spørgsmål den filmframe som man får fra filmen af er de ens eller vælge de en unik for hver af disse giftset's, min er fra hvor aladdin og jasmin sidder på tæppet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
jep, men jeg sad bare og tænkte om de havde lavet nogle forskellige af de frames, eller om alle var ens. det ville nok koste for meget at lave forskellige vil jeg gætte på men jeg ikke sikker, har ikke hel styr på hvor dyrt det er at lave de frames. Det er jo kpiere, men der må aligevel være en del omkostninger for at lave dem. ligesom med sketch'ne hmm synes det ku være sej hvis de var håndsignerede personligt hehe, men det ville nok give en del skrivekrampe. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kom lige hjem fra det mørke jylland og så lå der lige American History X R2 DK som en gave fra min søster, samt Indiana Jones & The Last Crusade Soundtracket der kom med posten...
#34 Min frame er også fra tæppet hvor de sidder og kigger hinanden i øjnene mens aladdin har sit "jeg får noget i aften smil" på, så det er nok den samme. Det gælder vist også de andre film jeg har fået frames med til.(bortset fra 2001 a aspace odyssey som jeg er i tvivl om)
#31 filmz-brugtefilm.dk 21 år siden
Bad Taste
Motorsavs Masakren 1974 Speciel Edition 2 Disc
Galaxy Quest
Asterix og Obelix 6 Disc DVD collection
Bourne Identity
Jurassic Park III, DTS
What Women Want
Magnolia
Alle Region2
Se min filmhylde: http://brugtefilm.dk/?3
Opret en liste over alle dine film i ét centralt register. http://brugtefilm.dk/
#32 elwood 21 år siden
De der drawings man får med til aladdin er nice, og den lille stump film frame fra filmen af, det næsten synd alle de ting bare lægger i den box, tror jeg skal ha fundet en måde at udstille dem lidt på. Lige et spørgsmål den filmframe som man får fra filmen af er de ens eller vælge de en unik for hver af disse giftset's, min er fra hvor aladdin og jasmin sidder på tæppet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 evermind 21 år siden
#34 elwood 21 år siden
jep, men jeg sad bare og tænkte om de havde lavet nogle forskellige af de frames, eller om alle var ens. det ville nok koste for meget at lave forskellige vil jeg gætte på men jeg ikke sikker, har ikke hel styr på hvor dyrt det er at lave de frames. Det er jo kpiere, men der må aligevel være en del omkostninger for at lave dem. ligesom med sketch'ne hmm synes det ku være sej hvis de var håndsignerede personligt hehe, men det ville nok give en del skrivekrampe. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 McPeter 21 år siden
#36 rimmer 21 år siden
Min frame er også fra tæppet hvor de sidder og kigger hinanden i øjnene mens aladdin har sit "jeg får noget i aften smil" på, så det er nok den samme. Det gælder vist også de andre film jeg har fået frames med til.(bortset fra 2001 a aspace odyssey som jeg er i tvivl om)
#37 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 filmz-female cenobite 21 år siden
Blev til nummer 2805.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#39 JannikAnd 21 år siden
Din film nr. 2805!? - Eller er det nummeret på DVD'en?
#40 filmz-propagandapanda 21 år siden
Nummeret på DVD'en. Den er kun udgivet i 3000 eksemplarer.