Det var det sidste eksemplar, de havde, som ikke var 1-disc udgaven i amaray-cover, og ekspedienten blev smækfornærmet, da jeg bad om at få digi-udgaven, eftersom det krævede, at han skulle hente indholdet ude bagved. Han fyrede noget af i stil med: "Der er jo nøjagtigt det samme i, mand!" Øh nej, og desuden vil jeg ikke give det samme for en amaray-udgave, når jeg kan få den i digipack. Hvad kan jeg sige? Idiot!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg var første gang i lang tid i Stereo Studio i dag. Jeg skulle egentlig bare købe en gave, men kom ud med
Deer Hunter (25 kr) Dogma (40 kr, bare 1-disc, men til den pris går det nok) Goodbye Lenin (80 kr. Det er så rart når man kan undskylde sine filmkøb med "jamen, det er altså studierelevant!" :) )
- og med dem rundede jeg så 80 dvd'er
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-Kadann 21 år siden
Greystoke R2 fra CD-WOW
#2 Ikari 21 år siden
#3 21 år siden
The Tale of Two Sisters
Robbie Williams: What We Did Last Summer
#4 Yoda 21 år siden
#5 Scherlund 21 år siden
Friend 2-disk digipak
Bliver helt mærkeligt at se ekstras med tekster :)
#6 filt 21 år siden
#7 DarkLight 21 år siden
#8 filmz-yoshimura 21 år siden
Det var det sidste eksemplar, de havde, som ikke var 1-disc udgaven i amaray-cover, og ekspedienten blev smækfornærmet, da jeg bad om at få digi-udgaven, eftersom det krævede, at han skulle hente indholdet ude bagved. Han fyrede noget af i stil med: "Der er jo nøjagtigt det samme i, mand!" Øh nej, og desuden vil jeg ikke give det samme for en amaray-udgave, når jeg kan få den i digipack. Hvad kan jeg sige? Idiot!
#9 Scherlund 21 år siden
#8 Takker, der var nu ingen problemer her og det så ud til at der var mange af dem bag disken.
#10 lagoni 21 år siden
Jeg var første gang i lang tid i Stereo Studio i dag. Jeg skulle egentlig bare købe en gave, men kom ud med
Deer Hunter (25 kr)
Dogma (40 kr, bare 1-disc, men til den pris går det nok)
Goodbye Lenin (80 kr. Det er så rart når man kan undskylde sine filmkøb med "jamen, det er altså studierelevant!" :) )
- og med dem rundede jeg så 80 dvd'er