Big Fish Special Edition + Illustration Booklet (region3)
The Pianist Ultimate Limited Edition + Soundtrack (3discs/region3) - Tak for tippet, SpielbergFreak. Du har ret; den er dyr, men den er ALLE pengene værd. ;-)
#87 Der er nogen riller nede i bunden af hovedet, der er belagt med stof. De sidder forsvareligt nok fast, og der er heller ikke stor chance for ridser, medmindre manleger Dodgeball med den :S Så skulle man også have slag... med en le, heh
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Ja, men i mine øjne ikke noget specielt. Jeg ved endnu ikke, hvad den totale pris bliver, da der ikke blev bestilt fra mit visa, men tolden blev 113 kr. for de to varer. Ikke så slemt...
Hvis du ønsker at eje den, skal du nok skynde dig. - Der eksisterer kun 5000 eksemplare på verdensplan. Jeg kender til den via SpielbergFreak, og da jeg fortalte ham, at jeg havde fundet et sted at handle, sagde han, at jeg skulle slå til med det samme, da det var et lille mirakel, at jeg havde fundet den.
Så fik jeg den omsider!: Planet of The Apes Special Edition 6 Disc
1 -Planet of The Apes 2 -Beneath The Planet of The Apes 3 -Escape From The Planet of The Apes 4 -Conquest of The Planet of The Apes 5 -Battle For The Planet of The Apes 6 -Behind The Planet of The Apes
Glæder mig til at se dem :D -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#81 filmz-female cenobite 21 år siden
Men er glad for i synes om den ;)
#75 De skulle gerne være de samme. Materialet er vidst ikke ændret, det er bare indpakningen der er.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#82 JannikAnd 21 år siden
Big Fish Special Edition + Illustration Booklet (region3)
The Pianist Ultimate Limited Edition + Soundtrack (3discs/region3) - Tak for tippet, SpielbergFreak. Du har ret; den er dyr, men den er ALLE pengene værd. ;-)
#83 filmz-ataris 21 år siden
#84 cyberzed 21 år siden
#85 lagoni 21 år siden
#86 cyberzed 21 år siden
#87 filmz-dr. hoax 21 år siden
#88 filmz-female cenobite 21 år siden
Så skulle man også have slag... med en le, heh
No tears, please. It's a waste of good suffering
#89 JannikAnd 21 år siden
Ja, men i mine øjne ikke noget specielt. Jeg ved endnu ikke, hvad den totale pris bliver, da der ikke blev bestilt fra mit visa, men tolden blev 113 kr. for de to varer. Ikke så slemt...
Hvis du ønsker at eje den, skal du nok skynde dig. - Der eksisterer kun 5000 eksemplare på verdensplan. Jeg kender til den via SpielbergFreak, og da jeg fortalte ham, at jeg havde fundet et sted at handle, sagde han, at jeg skulle slå til med det samme, da det var et lille mirakel, at jeg havde fundet den.
#90 filmz-Asta 21 år siden
Planet of The Apes Special Edition 6 Disc
1 -Planet of The Apes
2 -Beneath The Planet of The Apes
3 -Escape From The Planet of The Apes
4 -Conquest of The Planet of The Apes
5 -Battle For The Planet of The Apes
6 -Behind The Planet of The Apes
Glæder mig til at se dem :D
-