En dejlig pakke fra Filmz med V for Vendetta fribilletter, t-shirt og sweatshirt. Og så kan jeg endda passe bluserne. Det er godt nok den mindste str. XL, jeg har set :) Cool præmie, tak til Filmz :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
# 132 Jeg sendte faktisk en mail, hvor jeg bad om at få str small, hvis det var muligt. De svarede, at de kun havde str medium. Men heldigvis kan jeg passe dem, de er faktisk ret cool. Så kan jeg rigtig nørde i biografen med mit geil- mangler kun lige en maske :) Eneste minus er, at jeg skal rejse lidt for at se filmen inden udløbsdatoen på billetterne. Men det overlever jeg nok - det er jo en god undskyldning for at besøge et par venner...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Order confirmations for mine første dvd-bestillinger i en måned! Det bliver godt at gå og spejde længselsfuldt efter posten igen *suk*
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#131 tiny 19 år siden
#132 davenport 19 år siden
Godt jeg ikke vandt den, for jeg er ikke meget for at trække i spandexagtigt tøj :D
#133 tiny 19 år siden
Jeg sendte faktisk en mail, hvor jeg bad om at få str small, hvis det var muligt. De svarede, at de kun havde str medium. Men heldigvis kan jeg passe dem, de er faktisk ret cool. Så kan jeg rigtig nørde i biografen med mit geil- mangler kun lige en maske :) Eneste minus er, at jeg skal rejse lidt for at se filmen inden udløbsdatoen på billetterne. Men det overlever jeg nok - det er jo en god undskyldning for at besøge et par venner...
#134 davenport 19 år siden
#135 tiny 19 år siden
#136 filmz-yoshimura 19 år siden
#137 Bates 19 år siden
Seinfeld - Season 4 - £15.99
fra Play.
#138 kill the bills 19 år siden
#139 filmz-Bruce 19 år siden
Modtog fra cdwow:
Kiss Kiss Bang Bang
Fra DVDPacific:
Testament og Triumph Des Willens
#140 filmz-sparrowed 19 år siden
BoogeyMan 2005:
skal se om den virkelig er så dårlig, som folk si'r.
Repo Man: Emilio Estevez
Skulle der ikke komme en SE af den??
The Big Hit:
SlipStream: Vinnie Jones, Sean Astin
Buffalo Soldiers:
Accidental Spy: Jackie Chan
5ive Days To Midnight: Randy Quaid
Close Encounters Of The Third Kind: Special Ed.
BrainScan: Edward Furlong
Samlet pris: 199.75