#30 - WAUW - det lyder godt nok fedt! Har bestilt dem med det samme. Fandt den dog på cdwow til ca. 80kr inkl. sparelink og 0,5 voucher. Det er også dobbelt-disc udgaven de har...
Foreløbig tak for at udvide mine horisonter... ;-) (alt sammen pga nysgerrighed og at google rettede mig når jeg forsøgte at søge efter den titel du skrev i #27... :-D ja og så lige at have læst lidt om dem også...)
#31 Damn det var billigt ellers...ja med sådanne titler bliver man nysgerrig.
#32 - De er meget ensidige i deres udgangspunkt, dét skal der ikke herske tvivl om - men stadigvæk flot håndværk og helt igennem tankevækkende tematik, hvad end man mener om globalisering og modernisering i det hele taget. Der er heller ingen der har sagt, at man skal æde det rådt.
#31 McPeter 19 år siden
Foreløbig tak for at udvide mine horisonter... ;-)
(alt sammen pga nysgerrighed og at google rettede mig når jeg forsøgte at søge efter den titel du skrev i #27... :-D ja og så lige at have læst lidt om dem også...)
#32 davenport 19 år siden
#33 ks 19 år siden
#34 dolphinfriendly 19 år siden
#32 - De er meget ensidige i deres udgangspunkt, dét skal der ikke herske tvivl om - men stadigvæk flot håndværk og helt igennem tankevækkende tematik, hvad end man mener om globalisering og modernisering i det hele taget. Der er heller ingen der har sagt, at man skal æde det rådt.
#35 filmz-Loft 19 år siden
- Rosemary's Baby
#36 filmz-Bruce 19 år siden
#37 filmz-Solevad 19 år siden
Lord of war LE
Rosemary's Baby
Requiem for a dream
Carlitos way
Springsteen - Greatest
#38 cyberzed 19 år siden
Goodfellas (SE)
Aviator