Så kom den endelig: Firefly - The Complete Series fra Play Og jeg slap for at betale til Post DK, selv om de synes de ville pynte pakken med et klistermærke...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
# 45 Jeg har i hvert fald været heldig indtil videre :) Og ja, det var jo den vej det måtte gå siden jeg var solgt til Battlestar Galactica. Og hvilken bedre måde at vente på en samlet sæson 2 end at fordrive tiden med Firefly :) Og den var jo billig, kun £13.99.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Ja, jeg har netop modtaget min ordre 101 fra Play - se ovenstående - og jeg har også været heldig indtil videre.
"Battlestar Galactica" er også en suveræn og gennemført serie. Jeg venter også på, at de tager sig sammen og får udgivet en samlet sæson to. Det kan ikke gå for stærkt ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#41 kill the bills 19 år siden
#42 filmz-Solevad 19 år siden
Kan du anbefale noget must own live-dvd med ham? :)
#43 lyspunkt 19 år siden
The Outer Limits original series 2 (minutpris 14 ører)
Fra CDWOW et stk drengerøvsfilm: Under Siege
Uhmmm. Jeg får lyst til kage.
#44 tiny 19 år siden
Og jeg slap for at betale til Post DK, selv om de synes de ville pynte pakken med et klistermærke...
#45 Yoda 19 år siden
T´løk med en suveræn serie...... ;-)
Det er sjældent, at Playordrer ryger i fælden, og jeg har da også tit modtaget pakker med sådanne mærker uden problemer.
#46 tiny 19 år siden
Jeg har i hvert fald været heldig indtil videre :) Og ja, det var jo den vej det måtte gå siden jeg var solgt til Battlestar Galactica. Og hvilken bedre måde at vente på en samlet sæson 2 end at fordrive tiden med Firefly :) Og den var jo billig, kun £13.99.
#47 Yoda 19 år siden
Play:
Carnivale - Season 1 £32
Lost in Space - Series 1£18
Stereo Studio:
What's Eating Gilbert Grape 50,-
Blow 50,-
Underworld 50,-
Before Night Falls 39,-
#48 Yoda 19 år siden
Ja, jeg har netop modtaget min ordre 101 fra Play - se ovenstående - og jeg har også været heldig indtil videre.
"Battlestar Galactica" er også en suveræn og gennemført serie. Jeg venter også på, at de tager sig sammen og får udgivet en samlet sæson to. Det kan ikke gå for stærkt ;-)
#49 filmz-Kadann 19 år siden
Deadwood sæson 1
Beyond the Valley of the Dolls
Fra cd-wow:
Wolf Creek
#50 filmz-msg21 19 år siden
Bruce lee Collection fra Spectrum
Kill Bill 1 Japanese uncut version