Original, dansk plakat fra Bullit fra 1969. Købt billigt, foldet, men i fin stand.
Og så fik jeg min polske plakat fra Blow-up tilbage fra reparation i Tyskland. Da jeg modtog den første gang, havde røret fået et ordentligt hak, så plakaten var bøjet - ret surt, for det er en dyr sjældenhed, som jeg har været heldig at få temmeligt billigt på eBay. Jeg fik tilbudt at få pengene tilbage eller at få den repareret, så nu har den været i kemisk bad i Tyskland, fået fjernet syren i papiret og er blevet glattet fint ud igen. Nice! I mine øjne den bedste plakat, der er lavet til filmen.
Billedet er dog ikke helt retfærdigt. Det fede er, at man skal stå på afstand for at kunne se ansigtet i farverne. Tæt på ser det bare ud som tilfældige pletter. Det passer ret godt til en film, hvor detaljen er det vigtigste og forstørrelser spiller en central rolle.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#151 elwood 18 år siden
Det må være sådan en standard Procedure.
The Hut worker "boss we are I out of Kung Fu Hustle Blu-ray's"
The Boss "oh well it can't all be my fault, look here just send him this"
The Hut Worker "but boss that's Peter Jackson's King Kong for the DS"
The Boss "quit being such a Wuss, he probably won't even notised the diffrence"
Ps. har self. lige skrevet til dem 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Original, dansk plakat fra Bullit fra 1969. Købt billigt, foldet, men i fin stand.
Og så fik jeg min polske plakat fra Blow-up tilbage fra reparation i Tyskland. Da jeg modtog den første gang, havde røret fået et ordentligt hak, så plakaten var bøjet - ret surt, for det er en dyr sjældenhed, som jeg har været heldig at få temmeligt billigt på eBay. Jeg fik tilbudt at få pengene tilbage eller at få den repareret, så nu har den været i kemisk bad i Tyskland, fået fjernet syren i papiret og er blevet glattet fint ud igen. Nice! I mine øjne den bedste plakat, der er lavet til filmen.
For de interesserede er her et billede fra et polsk site:
http://www.polishposter.com/html/poster0660.html
Billedet er dog ikke helt retfærdigt. Det fede er, at man skal stå på afstand for at kunne se ansigtet i farverne. Tæt på ser det bare ud som tilfældige pletter. Det passer ret godt til en film, hvor detaljen er det vigtigste og forstørrelser spiller en central rolle.
#153 Benway 18 år siden
#154 Notional 18 år siden
Bioshock Collector's edition:
Bioshock i embossed Steelbook (min yndlingscase)
Making of dvd
CD soundtrack
Big Daddy figur
499 i Game (hvilket kun er sølle 100 mere end selve spillet).
#155 wiseguy 18 år siden
Heroes - Season 1 (R1)
#156 Benway 18 år siden
#157 pulse83 18 år siden
Immortal Beloved (Blu-Ray)
#158 davenport 18 år siden
#159 filmz-mrhands 18 år siden
Apollo 13
Babel
Borat
Children of Men
The Contract