Fail-Safe: Special Edition Greenaway: The Shorts Terminator 2: Judgment Day - Blu-ray Twilight Zone: Volume 37 (så er serien snart ved at være komplet)
Modtog, endelig, fra HifiKlubben, B&W centerhøjtalerstander FS-HTM, som det tog 2 måneder at få hjem. Så nu kan jeg endelig få højttaleren op lige til kanten af lærredet, istedet for at ligge på en masse .NET bøger :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4 Jo, det jeg har smugkigget ser ganske nysseligt ud. Dog ikke på samme høje niveau som Planet Earth HD-udgivelserne. Men det havde jeg heller ikke forventet. :)
#5 Tillykke med svinet! Smuk højttaler! Jeg er ikke misundelig! ;)
#6 Det er tweeteren, som B&W i deres deres Nautilus serie, har adskilt fra kabinettet, hvilket skulle have forbedret diskanten særdeles meget.
Decoupling: Preventing mechanical vibration from the bass cabinet reaching the tweeter leads to a much cleaner, sweeter high frequency performance. For the 800 Series, we’ve adopted a new synthetic gel to cushion the tweeter better than ever before. Not only that, we’ve also isolated the tweeter assembly from the tube and mounting behind, which reduces external interference to virtually nil.
#7 Tak skal du have :) Den nye amerikanske udgave af Planet Earth ser ud til at være underlegen den engelske. Er kun i 1080i og har problemer med detaljer i sort.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 pulse83 18 år siden
Hermed tråd nummer 100 om hvilke DVD'er/CD'er/SACD'er/DVDA'er/HD-DVD'er/BD'er vi brugte vores hårdt optjente lønninger på.
Modtog idag fra DVD-Pacific:
IMAX: Blue Planet (Blu-Ray)
In Good Company (HD-DVD)
#2 aknot 18 år siden
Fail-Safe: Special Edition
Greenaway: The Shorts
Terminator 2: Judgment Day - Blu-ray
Twilight Zone: Volume 37 (så er serien snart ved at være komplet)
#3 Michael Andersen 18 år siden
Den nye Collector's Edition af Taxi Driver
Mean Streets: Special Edition
#4 davenport 18 år siden
#5 filmz-Bruce 18 år siden
#6 davenport 18 år siden
(Iøvrigt en dyr højtaler ö)
#7 pulse83 18 år siden
#5 Tillykke med svinet! Smuk højttaler! Jeg er ikke misundelig! ;)
#6 Det er diskanten.
#8 filmz-Bruce 18 år siden
Decoupling:
Preventing mechanical vibration from the bass cabinet reaching the tweeter leads to a much cleaner, sweeter high frequency performance. For the 800 Series, we’ve adopted a new synthetic gel to cushion the tweeter better than ever before. Not only that, we’ve also isolated the tweeter assembly from the tube and mounting behind, which reduces external interference to virtually nil.
#7 Tak skal du have :) Den nye amerikanske udgave af Planet Earth ser ud til at være underlegen den engelske. Er kun i 1080i og har problemer med detaljer i sort.
#9 DarkLight 18 år siden
#10 filmz-Bruce 18 år siden