Den skal du glæde dig til at se. Jeg var positivt overasket over seriens flotte look, forrygende kampscener og fornemme skuespil ikke mindst fra Jessica Alba der viser, at hun rent faktisk har et stort talent gemt. Noget man ellers kun har set fra hende, imo, i Sin City.
John Savage er forøvrigt djævelsk god som hovedskurken Lydecker. Han har sådan et herligt gusten look over sig. Sæsonen rundes af med en mega cliffhanger, der bare gør at man må ha' fat på sæson 2 hurtigst muligt. Super fed serie som jeg gir 5/6 samlet. :)
Ot - Fik du læst TCM 4 anmeldelsen ? :)
# 113 -
Ellers er der jo stadigvæk denne glimrende udgave :
#115 - der er en smule forskel mellem DK og US udgaverne. Fra dvdcompare.net
*R1 2-disc SE includes additional Audio commentary, Printable script, and "Unrated"-version of the film. *The R2 Scandinavian SE has (Full Bitrate) DTS, and it could have one additional Deleted scene (TBC).
US version har altså "kun" DD5.1 EX lyd, mens DK har DTS (1536kbps) som bl.a. er en af årsagerne til det var den udgave jeg gik efter. :-) Bemærk at DK udgaven altså også er "Unrated" hvis I skulle være i tvivl.
#111 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg er ret sikker på at det den pimpede SE-udgave, iBech er interesseret i. :)
#112 Yoda 18 år siden
Den udgave er ikke fem flade øre værd! Den skal man holde sig fra. Intet ekstramateriale og kun 2.0 lyd :-(
#113 b e c h 18 år siden
#114 Herrguth 18 år siden
Batman - Mask of the Phantasm
fra Play.com
#115 NightHawk 18 år siden
Takker :)
# 109 -
Den skal du glæde dig til at se. Jeg var positivt overasket over seriens flotte look, forrygende kampscener og fornemme skuespil ikke mindst fra Jessica Alba der viser, at hun rent faktisk har et stort talent gemt. Noget man ellers kun har set fra hende, imo, i Sin City.
John Savage er forøvrigt djævelsk god som hovedskurken Lydecker. Han har sådan et herligt gusten look over sig. Sæsonen rundes af med en mega cliffhanger, der bare gør at man må ha' fat på sæson 2 hurtigst muligt. Super fed serie som jeg gir 5/6 samlet. :)
Ot - Fik du læst TCM 4 anmeldelsen ? :)
# 113 -
Ellers er der jo stadigvæk denne glimrende udgave :
http://www.axelmusic.com/productDetails/0245434048...
#116 Yoda 18 år siden
Super - ser meget frem til at få set den! Men i aften står den på første sæson af "Weeds" :-)
Nej, det gjorde jeg ikke! Har du lagt den ud? Den får jeg lige læst!
#117 McPeter 18 år siden
*R1 2-disc SE includes additional Audio commentary, Printable script, and "Unrated"-version of the film.
*The R2 Scandinavian SE has (Full Bitrate) DTS, and it could have one additional Deleted scene (TBC).
US version har altså "kun" DD5.1 EX lyd, mens DK har DTS (1536kbps) som bl.a. er en af årsagerne til det var den udgave jeg gik efter. :-) Bemærk at DK udgaven altså også er "Unrated" hvis I skulle være i tvivl.
#118 lagoni 18 år siden
#119 Vestas 18 år siden
#120 lagoni 18 år siden