Zodiac Jeg, mig og irene Ace ventura Recycle Man on the moon Stealth Fun whit dick and jane The majestic When a stranger calls En amerikansk varulv i london
Jeg kan dog ikke helt greje hvilket lydspor der er på den, eller hvilke features. Ifølge menuen, er det Dolby Digital, dog opfatter min PS3 det som DTS og jeg kan ikke umiddelbart finde de features på skiven, som der står på coveret.
Det lugter lidt af, at man bare har genbrugt coveret fra DVD-udgivelsen.
Jeg købte den britiske, fordi jeg havde en mistanke om at den amerikanske ville være regionskodet, så den anmeldelse dækker ikke vist den udgave jeg har. :)
Nå, jeg fandt ekstramaterialet, det var bare gemt lidt af vejen.
Lyden undrer mig dog stadig, da PS3'eren viser det som DTS, 48kHz, 1.5mbps, hvilket kunne tyde på DD Plus, men jeg mindes ikke at have set DD Plus på en Blu-ray film før. Det er selvfølgelig muligt at det er et almindeligt DTS-spor, men det ville bare være særdeles underligt.
#121 Vestas 18 år siden
#122 Bobby Singer 18 år siden
Fra Stereo studio:
King kong (2005) 2-disc.
Mit indre hav.
The usual suspects.
Find Nemo.
Freddy vs. Jason
#123 Kiksmann 18 år siden
Zodiac
Jeg, mig og irene
Ace ventura
Recycle
Man on the moon
Stealth
Fun whit dick and jane
The majestic
When a stranger calls
En amerikansk varulv i london
#124 mini_jette 18 år siden
#125 aknot 18 år siden
Werner Herzog Box Set (5 Discs)
og for knap så mange dage side
2 x Battlestar Galatica: 3. sæson
#126 filmz-Kadann 18 år siden
Underworld Blu-ray
Jeg kan dog ikke helt greje hvilket lydspor der er på den, eller hvilke features. Ifølge menuen, er det Dolby Digital, dog opfatter min PS3 det som DTS og jeg kan ikke umiddelbart finde de features på skiven, som der står på coveret.
Det lugter lidt af, at man bare har genbrugt coveret fra DVD-udgivelsen.
#127 filmz-Bruce 18 år siden
#128 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg købte den britiske, fordi jeg havde en mistanke om at den amerikanske ville være regionskodet, så den anmeldelse dækker ikke vist den udgave jeg har. :)
#129 filmz-Bruce 18 år siden
#130 filmz-Kadann 18 år siden
Nå, jeg fandt ekstramaterialet, det var bare gemt lidt af vejen.
Lyden undrer mig dog stadig, da PS3'eren viser det som DTS, 48kHz, 1.5mbps, hvilket kunne tyde på DD Plus, men jeg mindes ikke at have set DD Plus på en Blu-ray film før. Det er selvfølgelig muligt at det er et almindeligt DTS-spor, men det ville bare være særdeles underligt.