Gravatar

#191 dolphinfriendly 18 år siden

Meget apropos tolden, fik jeg endeligt min Toshiba HD-XA2 i dag - efter 36 dage...jeg har været ret pissed off pga. forsinkelserne fra toldservice, men nu da den lille ny er kommet er der jo ikke et øje tørt. :)

Gravatar

#192 filmz-Bruce 18 år siden

#191 Tillykke :) Damn, så slog du min PS3 record. Utroligt, at der skal gå så lang tid. Det er som om, man skal straffes ekstra for at importere fra udlandet, end blot told og moms.

Prøv lige og spil en film med panoreringer INDEN du opgraderer til sidste firmware 2.5 og prøv så igen bagefter, for at se forskellen. Planet Earth især, er god!

EDIT: Ah glemte lige, HVIS du har en 1080p/24 fladskærm!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#193 pulse83 18 år siden

#192 Jeg er ikke så sikker på at det kun påvirker 1080p-kompatibelt udstyr, selvom det naturligvis er det mest logiske. Men min PS3 klarer panoreringer langt bedre end min XE1, selvom jeg kun ser det på en 720p-projektor!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#194 elwood 18 år siden

Det påvirker vel kun udstyr der har 1080p/24 ?

er mit gæt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#195 filmz-Bruce 18 år siden

Ja TV'et/projektoren man ser på, skal kunne modtage afspillerens 1080p/24 signal, for at kunne drage fordel heraf. Kan man "kun" se 50/60hz, så kan man ikke undgå den sædvanlig pulldown proces.

Om 720p/24 er muligt kan jeg ikke udlede. Jeg har kun fundet denne tråd og der er der ikke enighed.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#196 Skeloboy 18 år siden

Fra Stereo Studio:

Edmond
Nochnoi Dovor

Seijun Suzuki collection(Tokyo Drifter, Tattooed Life, Branded To Kill)

As I Lay Dying T-shirt fra Play
Gravatar

#197 Bony 18 år siden

#196 - Uhh, "As I Lay Dying" er simpelthen mega fede! Elsker deres tempo!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#198 Skeloboy 18 år siden

#197, Ja, de er supercool. Har også bestilt An Ocean Between Us fra Play.
Gravatar

#199 elwood 18 år siden

Har lige kæmpet mig igennem regnen, og mine naboer synes åbenbart jeg sku ha deres gratis aviser, ind af brevsprækken, hvilket jeg kviterede med ved at smide lidt reklamer ind til dem, så forstår de nok hentydningen.

Men alt dette gør nu ik så meget fordi inde i lejligheden lå Diana Krall Very Best of og ventede på mig, bevares det er nummer man har hørt før, med undtagelse af et par nye, og så er der jo altid lidt små konerter på dvd'en.

Coveret synes jeg dog ikke er hel så pæn og yndefuld, som alle de andre, her har man bare taget et billedet af Diana Krall og skåret til på en ikke så heldig måde synes jeg.

Men det så også det eneste jeg ku kritisere pt. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#200 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Fra amazons marketplace: SHIVERS (R2 UK OOP)

Så er Cronenberg-samlingen ved at være komplet. Det er Miike-samlingen til gengæld langt fra, men det blev alligevel til...

ICHI THE KILLER (AWE's nye genudgivelse med extras) til 39,95 hos Axel Music
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: