# 139 Har allerede haft dem (dog på region 2) tidligere og set dem - fremragende serie :) ... Solgte dem men da Bruce fortalte at de så godt ud opscalleret og prisen var i bund og tilmed i den fede region 1 udgave, lav dollar kurs besluttede jeg at købe den igen og nyde den sammen fruen >:o)
Mht. Bin-jip (Tomme Huse) har jeg valgt at finde en udgave med engelske tekter så også her fruen kan se med - den du har har den engelske subs/dub ??? ... men måske bare for at se den inden kunne man jo købe den i Fona 2K :)
Har lige idag - og for første gang nogensinde - fået mine egne dvd-eksemplarer af Hitchcock's tre film 'Vertigo', 'Rear Window' og 'The Man Who Knew Too Much'. ... Så nu står der Hitchcock og James Stewart på programmet de kommende film-aftener. :-)
#143 Fedt. Efter at have set Scorsese reklamen kan jeg mærke, at jeg længes efter at se noget Hitchcock/Stewart igen. Jeg tror "Vertigo" ryger på igen meget snart. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#141 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Mht. Bin-jip (Tomme Huse) har jeg valgt at finde en udgave med engelske tekter så også her fruen kan se med - den du har har den engelske subs/dub ??? ... men måske bare for at se den inden kunne man jo købe den i Fona 2K :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#142 McPeter 18 år siden
http://www.axelmusic.dk/productDetails/57061023874...
#143 BN 18 år siden
#144 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#145 lagoni 18 år siden
#146 aknot 18 år siden
#147 evermind 18 år siden
Spider-man 3
#148 Benway 18 år siden
#149 Åkepool 18 år siden
Fik lige købt "A scanner darkly" for 25,- i Dvd planet, tror jeg det hedder (ligger på Fisketorvet).
#150 filmz-Bruce 18 år siden
#147 Huuuuhaaaaa! :)