Freaks It´s a wonderful life A Wind named amnesia Viva Las Vegas Fargo Twilight Zone Vol. 38 (2 tilbage så er samlingen komplet) The Host forklædt som Hostel part II :o(
Fra Amazon
Final Fantasy: The Spirits Within - BD Big Fish - BD
Director's Commentary, Video Introduction by Director, Guardian interview at the NFT with Director, Director's Notebook, Storyboard & Notebook Video Prologue, Storyboard/Thumbnail Comparisons, Trailers, Picture Galleries and more..
#25 Takker, tror jeg venter med at købe den til jeg ved om den amerikanske er kode fri.
#26 lidt af begge dele ;) du har noget at glæde dig til, det er en film i top klasse IMO. Den kan altid bringe mig i godt humør lige meget hvor trist jeg er inden jeg begynder. En hyldest til livet GLÆD DIG!
#28 Det er en superfilm, efter min mening en af Speilbergs bedste. Specielt hvis man bedst kan lide de mindre film han har lavet. Bale er superb, men det giver jo sig selv :D
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Jeg fik et par fribilletter fra Filmz-konkurrencen til Resident Evil. Mange tak :D
Det er ikke en film, som jeg umiddelbart ville se i biffen, men nu kan jeg tage en god kammerat med ind til en drengerøvsbiograftur. Det gør jeg godt nok alt for sjældent :)
#21 Bony 18 år siden
#22 filmz-Kadann 18 år siden
Jep, dog kun med DD-lydspor, en kende skuffende. Jeg ved ikke om HD DVD udgaven har et bedre lydspor.
#23 aknot 18 år siden
#24 aknot 18 år siden
Freaks
It´s a wonderful life
A Wind named amnesia
Viva Las Vegas
Fargo
Twilight Zone Vol. 38 (2 tilbage så er samlingen komplet)
The Host forklædt som Hostel part II :o(
Fra Amazon
Final Fantasy: The Spirits Within - BD
Big Fish - BD
#25 filmz-Kadann 18 år siden
Taget fra coveret:
Director's Commentary, Video Introduction by Director, Guardian interview at the NFT with Director, Director's Notebook, Storyboard & Notebook Video Prologue, Storyboard/Thumbnail Comparisons, Trailers, Picture Galleries and more..
#26 elwood 18 år siden
hehe, nogen som også forbereder sig til Juletiden, eller manglede den bare i samlingen.
Skal selv se den for første gang i år.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 aknot 18 år siden
#26 lidt af begge dele ;) du har noget at glæde dig til, det er en film i top klasse IMO.
Den kan altid bringe mig i godt humør lige meget hvor trist jeg er inden jeg begynder. En hyldest til livet GLÆD DIG!
#28 Bony 18 år siden
Empire of the sun - en lille Bale film til samlingen. Har ikke set den endnu så glæder mig meget. :)
#29 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits
#30 mr gaijin 18 år siden
Det er ikke en film, som jeg umiddelbart ville se i biffen, men nu kan jeg tage en god kammerat med ind til en drengerøvsbiograftur. Det gør jeg godt nok alt for sjældent :)