#44 Agree, men Charles Martinet gav mig et lille shock første gang jeg startede spillet, som jeg også skrev i Konsol tråden, med hans Super Mario Galaxy! råb.
And The Music oh how I love The Music.
Hmm ingen Uncharted endnu, gad vide om DarkLight har fået Sit Assasins Creed.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#48 hehe yep, kunne dog godt ha savnet lidt variation i side quest'ne, men så kan man jo bare gå og mundtre sig med at skubbe skøre, fulde folk i vandet, eller knivstigge de forbanede tigger "please! Im hungry and poor, and have a very anoying voice"
Jeg forstiller mig at det er alle de de folk der passer en op inde på gågaden i Århus med deres forskellige fonder man skal støtte.
tilfældig træls person fra Ryesgade "hej må jeg tage bare et halv min. af din tid"
Kathingg!
Mig " ehmm undskyld er der noget galt du ser ikke så godt ud, hvorfor står du der og er ved at falde, nå men hvis du ikke ville noget så vil jeg begive mig videre, ha en god dag"
hæhæ 8-)
Nå men hvis der var mere der sku snakkes om må vi heller gå over i Konsol tråden, så vi ikke forpester Hvad modtog du tråden helt hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 filmz-Kadann 18 år siden
Crap! Nå, jeg må vente på at den kommer i EU, eller til de laver en boks med alle fire film, inkl. en unrated udgave af 4'eren.
#42 filmz-Bruce 18 år siden
#43 pulse83 18 år siden
Hellboy (Blu-Ray)
#44 Guts 18 år siden
Wiiiii...det er fedt!
#45 elwood 18 år siden
And The Music oh how I love The Music.
Hmm ingen Uncharted endnu, gad vide om DarkLight har fået Sit Assasins Creed.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 DarkLight 18 år siden
#47 elwood 18 år siden
#48 Guts 18 år siden
Ja...daaaaamn musikken er lækker. Tog mig selv flere gange i at sidde og rocke med. Det er sateme godt lavet.
Og til Jer der endnu ikke har modtaget Assassins Creed endnu kan jeg kun sige: GLÆD JER!! Det er dæleme nice.
#49 elwood 18 år siden
Jeg forstiller mig at det er alle de de folk der passer en op inde på gågaden i Århus med deres forskellige fonder man skal støtte.
tilfældig træls person fra Ryesgade "hej må jeg tage bare et halv min. af din tid"
Kathingg!
Mig " ehmm undskyld er der noget galt du ser ikke så godt ud, hvorfor står du der og er ved at falde, nå men hvis du ikke ville noget så vil jeg begive mig videre, ha en god dag"
hæhæ 8-)
Nå men hvis der var mere der sku snakkes om må vi heller gå over i Konsol tråden, så vi ikke forpester Hvad modtog du tråden helt hehe.
#50 aknot 18 år siden
Hellboy - Blu-ray
Immortal Beloved - Blu-ray