Jeg har købt bogen her. Cinefex skriver nogle rigtig gode tekster, så jeg tror bestemt denne bog er værd at investere i, hvis man er interesseret i designet og effekterne. Jeg kan tage et par billeder af bogen til dig, hvis du vil se nærmere på den inden du bestiller?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#59 Jo tak, der er til et par timer foran tossekassen :o)
#51 Corgan 18 år siden
Blade Runner: The Inside Story - ny illustreret bog om designet og effekt arbejdet til filmen
Guitar Hero III - med dertil hørende trådløs økse - Xbox360 udgave
Sony Bravia 46" X3500 - niceness
#52 pulse83 18 år siden
The Polar Express (Blu-Ray)
#53 filmz-Kadann 18 år siden
Det var da en stabil omgang. Hvor har du købt bogen fra og hvad koster den?`
#54 Corgan 18 år siden
It sure is!
Jeg har købt bogen her. Cinefex skriver nogle rigtig gode tekster, så jeg tror bestemt denne bog er værd at investere i, hvis man er interesseret i designet og effekterne. Jeg kan tage et par billeder af bogen til dig, hvis du vil se nærmere på den inden du bestiller?
#55 filmz-Kadann 18 år siden
Det må du gerne. :)
#56 filmz-yoshimura 18 år siden
Fra cdon:
Lost S3
Fra dvdoo:
Heroes S1
Fra Kvickly:
24 S2
#57 elwood 18 år siden
man ku lave et Juleafsnit, hvor Jack Bauer handler julegaver ind i sidste øjeblik, folk ville sidde på kanten af deres sædde for hver time der går.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#58 filmz-yoshimura 18 år siden
#59 elwood 18 år siden
Det jeg egentlig ville sige var udemærket høst hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#60 filmz-yoshimura 18 år siden