Gravatar

#81 Corgan 18 år siden

#73, #74 og #78:

No problemo. :-) Bogen er ikke så tyk som man måske kunne have ønsket... men den er tæt-skrevet og spækket med infos.

#78:

Hvornår tager du til the US of A?

#80:

Mystisk. Jeg kan godt se alle billederne. Jeg kan sende dem i en mail til dig, hvis du er interesseret i at se dem?
Gravatar

#82 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 81 Fra 8/12 til 16/1 :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#83 pulse83 18 år siden

Fra CDON:

Lost - Season 3
The Wild World of Russ Meyer (6-Disc)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#84 davenport 18 år siden

Fik en pakke i dag med Bourne 1 og 2, men de var adresseret til ham der boede her for 2 år siden. Det er godt nok sært.
Og de skrev at der kommer 17 film om året??
Jeg ved han bor på Sjælland, og kendte ham kun yderst sporadisk, men det er vel ikke min fejl, at han ikke har ændret sin adresse??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#85 Corgan 18 år siden

#82:

Uhh.. lækkert! Bare det var mig. :-)

On topic:
Children of Men - HD DVD - jeg ejer godt nok 2-discen i forvejen, men jeg kunne ikke holde mig længere. Jeg måtte eje den på HD:
Gravatar

#86 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 85 Ja, jeg klager ikke ;)

Children of Men er en ren nydelse på HD :)

On Topic:

Diverse CD'er med Bl.a. Bob Dylan og Bruce Springsteen som alle skal bruges som gaver :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#87 McPeter 18 år siden

Yeeees - har endelig modtaget:

The Crimson Pirate (Den Knaldrøde Pirat) R2-UK fra HMV.co.uk

Splitte mine bramsejl, så skal der svinges rundt i masterne... Giv los!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#88 rockysds 18 år siden

Var i Århus og købte "Twin Peaks: Fire Walk With Me" i Stereo Studio så jeg er klar når serien kommer dumpende.

Men det bedste var nu i går da min storebror modtog en Shuttle, han har vundet, MED BLU-RAY!! :) (Yes, I'm very happy.)

Nu er det bare at vente på dvdpacific, så vi kan få testet den.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#89 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Fra amazon.co.uk: Heimat 3 (£34.95)

+ en spøjs oplevelse: Frederiksberg Posthus har haft indbrud mandag nat, så jeg modtog pakken i flået tilstand. Åbenbart har tyvene på de par minutter, de har haft, inden politiet kom, nået at rode en masse forsendelser igennem og revet dem op for at tjekke, om indholdet var noget værd.

Fik udleveret pakken sammen med et brev fra Post DK, der forklarede situationen, og så skulle jeg ellers kontrollere indholdet sammen med en af de ansatte for at se, om alt var, so det skulle være. Heldigvis for mig, så kunne tyvene tilsyneladende ikke lide tyske tv-serier :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#90 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#54 - Det kan nok bedre betale sig at købe Cinefex-genoptrykket hos amazon.co.uk (£11) eller hos www.bookdepository.co.uk (£10, inkl. forsendelse). Hvis man bestiller direkte fra Cinefex, så kan man stadigvæk være så uheldig at blive snuppet i tolden.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: