Man behøver såmænd ikke at være bitter for det. Det er jo et faktum at de moderne juleopsamlinger er 99% identiske og der altid fokuseres på Last Christmas, så man sælger bare det samme lort i en ny indpakning år efter år.
#96 hehe cool, der mangler bare lige en Al Swearengen dukke, som kommer med små positive kommentar hver gang man trykker den på maven "Get a fucking haircut. Looks like your mother fucked a monkey"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 Corgan 18 år siden
#90:
Jeg kender endnu ikke nogen der er blevet snuppet i tolden ved forsendelser fra Cinefex.
Men det ser da ud til at der også er andre steder der har bogen... og endda billigere.
#92 mr gaijin 18 år siden
#93 filmz-Kadann 18 år siden
Takker, den blev bestilt med det samme. Det bliver godt nok en måned i Blade Runners tegn. :)
#94 DarkLight 18 år siden
Så kan det blive jul! Og fuck da alle de moderne juleopsamlinger.
Kan jeg få min bitre hat og stok nu?
#95 filmz-Kadann 18 år siden
Man behøver såmænd ikke at være bitter for det. Det er jo et faktum at de moderne juleopsamlinger er 99% identiske og der altid fokuseres på Last Christmas, så man sælger bare det samme lort i en ny indpakning år efter år.
#96 dolphinfriendly 18 år siden
http://www.dvdplaza.fi/leffakanta/images/601d4c52c...
#97 elwood 18 år siden
Min Frank Sinatra Christmas - Dobbel disk CD
og Diana Krall - Christmas Songs
Nå ja og så min MP3 med Blizzards 12 days of Christmas, men det er af hel andre årsager 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#99 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#100 filmz-Bruce 18 år siden