Jeg ved ikke om det er specielt langsomt for HMV men fik efter 14 dage Billy Wilder collection vol 2. Boksen er heller ikke i fineste stand med et par rynkede hjørner.
Witness for the prosecution The Apartment The Seven year Itch The Fortune Cookie Private life of Sherlock Holmes
Den førstnævnte skal gives væk i forsinket julegave. Jeg har endnu ikke set Sherlock Holmes og skal nok se den i morgen med tungt hoved.
Mon ikke det er p.g.a. Post Danmarks problemer i julen? Jeg modtog fire pakker fra DVD Pacific på én dag, selvom der var dage imellem de var blevet afsendt og den ældste var 20 dage undervejs, selvom det normalt tager max. 7-10 dage at få dem frem.
HMW handler jeg ikke hos af samme årsag, deres indpakning er virkelig ringe.
#120 - nej, du får hverken ham eller den :) Ryggen er stadig dum, har meget svært ved at rejse/sætte/bukke mig. Medicinen hjælper lidt, men ikke helt nok. Det bliver en stille nytårsaften :)
Jeg fik for øvrigt også Hedwig and The Angry Inch til jul.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#127 Beware! Jeg har ikke selv set den, i nogen som helst udgave, men High-Def har den på sin liste over årest dårligeste HD-udgivelser (selvom det måske mere er en liste over de mest skuffende).
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Det er også derfor jeg søger lidt andre øjne. :) Min Criterion er non-anamorphic og har mange år på bagen, men opskaleres ok, trods alt, så det er ikke livsnødvendigt, det ville bare være rart at få en ny udgave. :)
#121 dolphinfriendly 18 år siden
#122 jessup 18 år siden
Witness for the prosecution
The Apartment
The Seven year Itch
The Fortune Cookie
Private life of Sherlock Holmes
Den førstnævnte skal gives væk i forsinket julegave. Jeg har endnu ikke set Sherlock Holmes og skal nok se den i morgen med tungt hoved.
#123 filmz-Kadann 18 år siden
Mon ikke det er p.g.a. Post Danmarks problemer i julen? Jeg modtog fire pakker fra DVD Pacific på én dag, selvom der var dage imellem de var blevet afsendt og den ældste var 20 dage undervejs, selvom det normalt tager max. 7-10 dage at få dem frem.
HMW handler jeg ikke hos af samme årsag, deres indpakning er virkelig ringe.
#124 lagoni 18 år siden
Jeg fik for øvrigt også Hedwig and The Angry Inch til jul.
#125 SpielbergFreak 18 år siden
The Shining - Special Edition, 2-disc, slipcase R1
#126 aknot 18 år siden
Pirates of the Caribbean - At World's End
Robocop
Begge Blu-ray og fra TheHut.com
Godt nytår alle sammen.
#127 filmz-Kadann 18 år siden
Du må gerne skrive et par ord om RoboCop, når du har fået set den. :) Jeg overvejer at udskifte min Criterion-DVD med BD-udgaven.
#128 rockysds 18 år siden
#129 filmz-Kadann 18 år siden
Det er også derfor jeg søger lidt andre øjne. :) Min Criterion er non-anamorphic og har mange år på bagen, men opskaleres ok, trods alt, så det er ikke livsnødvendigt, det ville bare være rart at få en ny udgave. :)
#130 JannikAnd 18 år siden
- "Blade Runner" (HD-DVD)