Vansihing point (ikke den med Viggo) Prime Cut (Lee Marvin,Hackman) Point Blank (Boorman, Lee Marvin) The Miracle of morgan Creek (Sturges) The Films of Kenneth Anger vol.1&2 - jeg glæder mig især til Lucifer Rising og selvfølgelig at gense nogle af de andre.
# 25 Hmmm dejligt at du faar lidt mere, saa du kan faa flere gode ture med hende og maaske en eller to film/koncert mere til samlingen :) ... med ens boern faar man noget som er langt bedre end det som staar paa loensedlen :)
#26 Ja tak! Mit blodsukker kom ned igen og kan nu godt lige vente til lørdag, hvor jeg så har den lille alle juledage. Luv'ly :) Ja, det var fint med forhøjelsen, men har også de forrige to år sagt nej til selvsamme, fordi firmaet dengang gav underskud. Med lidt held, så skal der købes fladskærm til august. Første nye TV i snart 20 år!!!
Lyder også til alt er vel "over there" :) Du kommer da up to date med film, er sleeeet ikke misundelig ;) Fortsat god ferie!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Rigtig lækker boks. Bonus-EP'en (på 26 minutter) har heldigivs flere sange, der er på niveau med In Rainbows-cd'en. Så har jeg vist fået stor nok dosis Radiohead, til at holde mig kørende til Roskilde '08 :)
#28 Jeg ved ikke endnu, hvad det ender på. Men formoder det lige går op med inflationen for de sidste 2 år :) Så nu må 50"'erne godt begynde at falde seriøst i pris.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 Åkepool 18 år siden
Købte desuden "Close encounters....." i 30th anniversary ultimate edition, i FONA.
#22 pulse83 18 år siden
Monty Python's Life of Brian: The Immaculate Edition (Blu-Ray)
#23 jessup 18 år siden
Vansihing point (ikke den med Viggo)
Prime Cut (Lee Marvin,Hackman)
Point Blank (Boorman, Lee Marvin)
The Miracle of morgan Creek (Sturges)
The Films of Kenneth Anger vol.1&2 - jeg glæder mig især til Lucifer Rising og selvfølgelig at gense nogle af de andre.
#24 Kyllingebenet 18 år siden
#25 filmz-Bruce 18 år siden
Uhmmm en skøn og dejlig dag med min datter i Tivoli! Og en lønforhøjelse fra jobbet. Utroligt, hvad man kan bluffe sig til!
#26 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 20 Takker ... forjule gave til migselv :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#27 filmz-Bruce 18 år siden
Lyder også til alt er vel "over there" :) Du kommer da up to date med film, er sleeeet ikke misundelig ;) Fortsat god ferie!
#28 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Ja, med billetpriser som disse gaar man oftere i biffen :)
Modtog BTW:
Running Man SE
Spinal Tap CE
Young Guns SE
til i alt ca 80 kr. fra Wallmart
og en stak CDer fra Best Buy.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#29 filmz-ataris 18 år siden
Jonathan Spang - Damer
Lidt OT, men jeg ved der er andre fans herinde:
Radiohead - In Rainbows discbox
Rigtig lækker boks. Bonus-EP'en (på 26 minutter) har heldigivs flere sange, der er på niveau med In Rainbows-cd'en. Så har jeg vist fået stor nok dosis Radiohead, til at holde mig kørende til Roskilde '08 :)
#30 filmz-Bruce 18 år siden