#169 - Det handler jo for så vidt muligt ikke, om hvem der vinder - men at stille videst muligheder for kunden. Jeg er ikke synderligt farvet i kampen, men jeg ejer en HD-DVD afspiller, og omkring halvdelen af mine film er fra WB. Derfor er nyheden som et spark i røven, der lige strejser koglerne med. Nu kan jeg jo være nødt til at købe en BD, selvom jeg havde besluttet mig til at være HD-DVD eksklusiv, indtil en eventuel afgørelse. Har hele tiden ment, at HD-DVD havde et bedre sortiment, men med WB Blu-ray ekslusiv er jeg af anden mening.
Apropos snakken modtog jeg "Bourne Ultimatum" (HD-DVD/DVD Combo) fra Axel.
Heroes Season 1 Part 2 Life on Mars Complete Series 1 Jekyll Season 1
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Potemkin har haft den lidt hårde skæbne at have cirkuleret i læssevis af beskårede og omklippede udgaver med et mere eller mindre tilfældigt soundtrack. Kinos version er et forsøg på så vidt muligt at genskab den oprindelig udgave med den originale musik og forbedret billedkvalitet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Bag Solen (Walter Salles) Blinkende Lygter Terminator 3: Rise of the Machines Bænken Blue Sky Being Julia The Talented Mr. Ripley Bachelor Party View From the Top The Indian Runner Reversal of Fortunes
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#171 JannikAnd 17 år siden
Apropos snakken modtog jeg "Bourne Ultimatum" (HD-DVD/DVD Combo) fra Axel.
#172 filmz-yoshimura 17 år siden
Heroes Season 1 Part 2
Life on Mars Complete Series 1
Jekyll Season 1
#173 filmz-Bruce 17 år siden
#174 Benway 17 år siden
Dreyer boksen fra Criterion Collection (Vredens Dag, Ordet, Gertrud samt Min Métier).
Kinos nyrestaurerede udgivelse af Battleship Potemkin.
#175 El vez 17 år siden
#176 Benway 17 år siden
Potemkin har haft den lidt hårde skæbne at have cirkuleret i læssevis af beskårede og omklippede udgaver med et mere eller mindre tilfældigt soundtrack. Kinos version er et forsøg på så vidt muligt at genskab den oprindelig udgave med den originale musik og forbedret billedkvalitet.
#177 Steffan Rasmussen 17 år siden
Bag Solen (Walter Salles)
Blinkende Lygter
Terminator 3: Rise of the Machines
Bænken
Blue Sky
Being Julia
The Talented Mr. Ripley
Bachelor Party
View From the Top
The Indian Runner
Reversal of Fortunes
#178 MouseMickey 17 år siden
Jarhead HD-DVD
Troy Director's Cut HD-DVD
#179 dyg 17 år siden
The Man from Earth
Glæder mig til at se denne lille film efter alle de varme anbefalinger her fra sitet.
#180 dyg 17 år siden